فراخوان جذب اعضای هیأت علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ کلید خورد (1400/12/23)

ایران کنفرانس

فراخوان جذب اعضای هیأت علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ کلید خورد

معاون مرکز جذب وزارت علوم گفت: فراخوان اردیبهشت ماه جذب هیأت علمی دانشگاه‌ها ۱۴۰۱ کلید خورد. دانشگاه هایی که ۶۰ درصد مراحل فراخوان قبلی را به پایان رسانده اند، می توانند اعلام نیاز کنند.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که تا ۶۰ درصد مراحل فراخوان قبلی را به پایان رسانده‌اند تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سامانه مرکز جذب وزارت علوم به نشانی https://applicant.markazjazb.ir برای جذب هیأت علمی اعلام نیاز کنند.

وی ادامه داد: بررسی اعلام نیاز دانشگاه و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت و ارزیابی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ آغاز و تا ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

جعفری افزود: دانشگاه‌ها نیز از ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ الی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت خواهند پرداخت و فرایند ثبت‌نام متقاضیان برای جذب در دانشگاه‌ها نیز از ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم در پاسخ به این سوال که چند درصد دانشگاه‌ها نتایج نهایی انتخاب شوندگان فراخوان جذب آبان ۱۴۰۰ را اعلام کرده‌اند نیز گفت: متوسط ۶۰ درصد دانشگاه‌ها مراحل فراخوان قبلی را به پایان رسانده‌اند، مابقی دانشگاه‌ها نیز زمانی که ۵۵ درصد مراحل فراخوان قبلی را به پایان رسانده باشند می‌توانند در فراخوان شرکت کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس