دفاع از «رساله دکتری» در دانشگاه آزاد یک مرحله ای شد (99/1/21)

ایران کنفرانس

دفاع از «رساله دکتری» در دانشگاه آزاد یک مرحله ای شد

معاون دانشگاه آزاد از تک مرحله شدن دفاع از رساله های دکتری در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کنونی، مهلت دفاع از رساله که تا اول اردیبهشت ماه بود، تمدید شد.

جواد علمایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بخشنامه جدید این دانشگاه درباره دفاع از رساله های دکتری، گفت: براساس این بخشنامه دفاع از رساله های دکتری در دانشگاه آزاد از دو مرحله به یک مرحله تبدیل شد.

وی افزود: پیش از این در حالت دو مرحله ای دانشجو باید دو مرحله پیش دفاع و دفاع را برگزار می کرد و دانشجو پس از تایید در جلسه دفاع و اخذ نمره قبولی پس از گذشت یک مدت طولانی باید یک مقاله چاپ شده در نشریه های معتبر تحویل می داد و پس از آن تسویه می کرد در حالی که از این پس دانشجو پس از تایید در جلسه دفاع می تواند فارغ التحصیل شود.

معاون علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که دانشجویان دکتری در شرایط کنونی برای دفاع از رساله های دکتری با مشکلاتی رو به رو هستند، گفت: ما پیش از این اعلام کرده بودیم که دانشجویانی که می خواستند به صورت دو مرحله ای از رساله خود دفاع کنند، تا اول اردیبهشت ماه فرصت دارند اما با توجه به شرایط موجود این زمان برای این دسته از دانشجویان تمدید می شود.

علمایی ادامه داد: همینطور آن دسته از دانشجویانی که قصد دارند به شیوه تک مرحله ای از رساله خود دفاع کنند، مهلت تعیین شده تا اول اردیبهشت برای آنها نیز تمدید و زمان دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس