آمار بازنشستگان دانشگاهی/ جزئیات پرداخت پاداش بازنشستگان دانشگاهی(98/3/27)

ایران کنفرانس

آمار بازنشستگان دانشگاهی/ جزئیات پرداخت پاداش بازنشسته‌ها

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: در مجموع حدود ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا حق پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم برای سال ۹۷ و ۹۸ را پرداخت کنیم.

محمدتقی نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت حق پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاهی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ گفت: سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیارد تومان حق پاداش پایان خدمت ۵۵۰ نفر از دانشگاهیان پرداخت شد، که این افراد بازنشستگان سال ۹۶ را تشکیل می‌دادند.

وی ادامه داد: در واقع در سال ۹۷، حق پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۶-۹۵ را پرداخت کردیم و برای سال ۹۷ اعتباری نداشتیم تا حق پاداش پایان خدمت بازنشستگان را پرداخت کنیم.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: امسال باید پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷ و ۹۸ را پرداخت کنیم و پیش بینی ما این است که برای پرداخت حق پاداش بازنشستگان دانشگاهی سال ۹۷ حدود ۲۵۰ میلیارد تومان و برای پرداخت حق پاداش بازنشستگان دانشگاهی سال ۹۸ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا حق پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم برای سال ۹۷ و ۹۸ پرداخت شود.

نظرپور ادامه داد: تعداد کل بازنشستگان هیئت علمی و غیر هیئت علمی سال‌های مورد اشاره به ۲ هزار و ۳۴۲ نفر می‌رسد که در مجموع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را با درخواست اعتباری حدود ۴۵۰ میلیارد تومان مواجه کرده است.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 27 خرداد 1398 ، 11:51)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس