جزئیات میزان عیدی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی (96/11/16)

ایران کنفرانس

جزئیات میزان عیدی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس این بخشنامه، به کارکنانی که مشمول مقررات تامین اجتماعی بوده و دارای حکم رسمی قطعی، رسمی آزمایشی و قرارداد کارمعین هستند، معادل ۲ ماه حقوق و مزایای مستمر (بدون احتساب کمک هزینه‌های حق تأهل، حق مسکن و حق اولاد) مشروط بر اینکه از مبلغ ۱۸/۵۹۸/۶۲۰ ریال (هجده میلیون و پانصد و نود و هشت هزار و ششصد و بیست ریال) کمتر و از مبلغ ۲۷/۸۹۷/۹۳۰ ریال (بیست و هفت میلیون و هشتصد و نود و هفت هزار و نهصد و سی ریال) بیشتر نشود، بر اساس ماه‌های کارکرد آنان قابل پرداخت خواهد بود.

بر این اساس، کارکنانی که در سال جاری براساس مجوز صادره از سوی سازمان مرکزی دانشگاه به قرارداد کار معین تغییر وضعیت یافته‌اند، از تاریخ انعقاد قرارداد مشمول دریافت پاداش (عیدی) می‌شوند.

همچنین در این بخشنامه در خصوص میزان پاداش (عیدی) کارکنان تمام‌وقت بازنشسته و یا خریدخدمتی که با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه مشغول کار هستند، آمده است: در مقابل ۱۲ ماه خدمت معادل ۸/۴۷۵/۰۰۰ ریال (هشت میلیون و چهارصد و هفتاد و پنج هزار ریال) قابل پرداخت است.

همچنین کارکنان ساعتی تمام‌وقت که از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان اسفندماه سال جاری اشتغال به کار داشته و در طول سال مذکور حداقل ۲۲۲۰ ساعت کارکرد داشته باشند، مشمول میزان عیدی کارکنان تمام‌وقت می‌شوند.

براساس این بخشنامه کارکنان ساعتی که کمتر از یک سال سابقه کار داشته و یا مجموع ساعات کارکرد ایشان کمتر از ۲۲۲۰ ساعت است، به نسبت کارکرد حداکثر تا مبلغ ۱۸/۵۹۸/۶۲۰ ریال (هجده میلیون و پانصد و نود و هشت هزار و ششصد و بیست ریال) تعلق می‌گیرد. به کارکنان ساعتی در صورتی که جمع ساعات کارکرد ایشان در طول سال جاری (۱۳۹۶) از ۳۷۰ ساعت کمتر باشد، پاداش (عیدی) تعلق نمی‌گیرد.

در این بخشنامه تاکید شده کارکنان بازنشسته که با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه به صورت ساعتی همکاری می‌کنند، به نسبت کارکرد تا سقف ۸/۴۷۵/۰۰۰ ریال (هشت میلیون و چهارصد و هفتاد و پنج هزار ریال) از پاداش (عیدی) بهره‌مند می‌شوند.

همچنین به کارکنان قراردادی نیمه‌وقت (که حق بیمه آنان از سوی دانشگاه پرداخت می‌شود) در مقابل ۱۲ ماه خدمت نیمه‌وقت معادل یک‌دوم مبالغ مربوط به کارکنان تمام‌وقت شاغل در دانشگاه پرداخت می شود.

درخصوص کارکنان مأمور از دیگر نهادها و سازمان‌ها به دانشگاه طبق ضوابط سازمان یا نهاد مربوطه عمل می‌شود.

در بخشی دیگر از این بخشنامه در خصوص پاداش (عیدی) به اعضای هیات علمی دانشگاه اشاره شده که بر این اساس اعضای هیات علمی تمام‌وقت در صورت ۱۲ ماه خدمت در سال ۱۳۹۶ از حداقل مبلغ ۸/۴۷۵/۰۰۰ ریال (هشت میلیون و چهارصد و هفتاد و پنج هزار ریال) قابل پرداخت است.

همچنین اعضای هیات علمی نیمه‌وقت در مقابل ۱۲ ماه خدمت نیمه‌وقت معادل یک‌دوم مبالغ ذکرشده در بند اعضای هیات علمی تمام‌وقت، قابل پرداخت است.

پاداش (عیدی) اعضای هیات علمی تمام‌وقت که از طرح خدمت مشمولان متخصص استفاده می‌کنند، مطابق میزان پاداش (عیدی) به اعضای هیات علمی تمام‌وقت به نسبت کارکرد آنان قابل پرداخت است. اعضای هیات علمی تمام‌وقت چنانچه به صورت نیمه‌وقت با واحد دیگری همکاری کنند، فقط از واحدی که به صورت تمام‌وقت همکاری دارند، پاداش (عیدی) آخر سال را دریافت خواهند کرد.

اعضای هیات علمی (غیر بازنشسته) که به صورت تمام‌وقت یا نیمه‌وقت در استخدام سایر دانشگاه‌ها، سازمان‌ها یا نهادهای دولتی هستند، از دانشگاه و یا سازمان مبدأ پاداش (عیدی) سال ۹۷ را دریافت می کنند، وجهی به عنوان پاداش (عیدی) تعلق نمی‌گیرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس