فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری (95/12/24)

ایران کنفرانس

فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد علم ایران) دومین فراخوان حمایت از رساله‌های دانشجویان دکتری دانشگاه‌های داخل کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی داخل کشور دومین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری را منتشر کرده است.

شناسایی و حمایت متوازن مادی و معنوی از رساله‌ها، کمک به هدایت رساله‌های دکتری به سوی نیازهای پژوهش و فناوری کشور و استفاده بهتر از ظرفیت‌های علمی کشور، کمک به توانمندسازی دانشجویان دکتری برای انجام تحقیقات و تشویق به هدایت دانشجویان دکتری برای انجام پژوهش‌ها در مرزهای دانش اثربخشی آن در جامعه از اهداف این فراخوان است.

مبلغ حمایت برای هر رساله تا 300میلیون ریال است و در صورتی که نتایج رساله به توسعه فناوری کمک کند، این مبلغ افزایش پیدا می‌کند. این حمایت در سه مرحله به دانشجویان پرداخت می‌کند. همچنین دانشجویان پس از فراغت از تحصیل، در صورت ضرورت ادامه پژوهش و داشتن شرایط براساس ضوابط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران می‌توانند از امتیاز پسادکتری استفاده کنند.

همه دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه‌ها کشور می‌توانند از  24 اسفند تا 31 اردیبهشت سال 96 به سایت مدیریت پژوهش صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوری کشور به نشانی www.rtms.insf.org مراجعه و با اطلاع از شرایط بهره‌مندی از این حمایت ثبت‌نام کنند.

متقاضیان دریافت این حمایت، باید پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه، طرح‌های خود را در سامانه طرح‌های پژوهشی ثبت کنند. طرح‌ها باید به نام استاد راهنما در سامانه ثبت شود و قبل از ارسال تقاضا از طریق پروفایل استاد راهنما، دانشجو موظف است که پروفایلی به نام خود در سامانه ایجاد کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس