آغاز ثبت‌نام تقاضای ماموریت‌وانتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد (95/3/1)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت‌نام تقاضای ماموریت‌وانتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

ثبت‌نام ماموریت‌وانتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 12 ظهر  شنبه  آغاز می‌شود. این بار برخلاف سال‌های گذشته ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی خواهد بود.

دکتر علیرضا وحیدی، مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا خبر داد سامانه ماموریت‌وانتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از شنبه متقاضیان ماموریت‌وانتقال را ثبت‌نام خواهد کرد. او گفت: «بخش‌نامه جدید ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، 27 اردیبهشت از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شد. در این بخشنامه ضوابط ماموریت و انتقال، جدول زمان‌بندی و شیوه بررسی درخواست متقاضیان ماموریت و انتقال و سایر موارد مرتبط اعلام شده است.»

وحیدی خبر داد برخلاف سال‌های گذشته، ثبت‌نام اینترنتی خواهد بود و گفت: « از این پس، ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی از طریق سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی http://amoozesh.iau.ir صورت می‌پذیرد و نیازی به تکمیل فرم‌هایی که در سال‌های پیش برای موافقت واحدهای مبدا و مقصد و هیات‌های اجرایی صورت می‌گرفت نیست. هه امور مربوط به ماموریت‌ها و انتقال از طریق این سایت انجام می‌شود.»

وحیدی هم‌چنین تاکید کرد نحوه همکاری در احکام کارگزینی صادر شده برای اعضای هیات علمی که در یک واحد دانشگاهی دیگر مامور شده‌اند باید به این صورت ثبت شده باشد:

حکم کارگزینی در واحد مبدا:

نحوه همکاری: مامور به (واحد مقصد)

حکم کارگزینی در واحد مقصد:

نحوه همکاری: مامور از (واحد مبدا)

وحیدی گفت: «در صورتی که در حکم‌های کارگزینی این مورد رعایت نشود بررسی و ادامه فرایند ماموریت و انتقال امکان‌پذیر نیست و باید این موارد دوباره در کارگزینی واحدهای مبدا و مقصد اصلاح شود.»

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس