برنامه جدید دانشگاه آزاد برای فعالیت اساتید در مراکز پژوهشی (95/1/24)

ایران کنفرانس

برنامه جدید دانشگاه آزاد برای فعالیت اساتید در مراکز پژوهشی

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه برنامه دارد بخشی از وظایف آموزشی اساتید را به فعالیت های پژوهشی و فرهنگی اختصاص دهد.

ابراهیم واشقانی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: معاونت آموزشی دانشگاه آزاد درحال تدوین شرح وظایف آموزشی اعضای هیات علمی این دانشگاه است که براساس آن مشخص می شود اساتید در چه مواردی می تواند به جای فعالیت های آموزشی به فعالیت های پژوهشی بپردازند.

وی افزود: اعضای هیات علمی باید ساعات آموزشی خود را براساس تدریس واحدهای درسی پر کنند اگر استادی نتوانست ساعات آموزشی موظف خود را از طریق تدریس کامل کند می تواند به فعالیت های پژوهشی بپردازد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: همچنین اعضای هیات علمی این دانشگاه می توانند به ازای بخشی از فعالیت های آموزشی در مراکز پژوهشی دانشگاه فعالیت کنند.

واشقانی فراهانی تاکید کرد: برنامه داریم که اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه حدود ۵۰ درصد از وظایف آموزشی خود را در مراکز پژوهشی فعالیت کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس