شروع ثبت نام جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد (94/10/6)

ایران کنفرانس

شروع ثبت نام جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

مدیر کل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان اعضای هیات علمی، گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزش، به نشانی jazb.iau.ir ثبت نام کنند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر وحیدی افزود: در فراخوان اخیر حدود 3700 تقاضا برای جذب هیات علمی از واحدهای دانشگاهی استان های مختلف ثبت شده بود، در این فراخوان جدید نیز قصد داریم 3500 نفر را جذب کنیم.

دکتر وحیدی گفت: طبق برنامه ریزی های کلان دانشگاه آزاد اسلامی باید سالانه حدود 5000 نفر جذب شوند، البته در سال 92 و 93 این فرایند به کندی صورت گرفته اما در سال های 93 و 94 تا حد بسیاری این فرایند تسریع شده است به گونه ای که در سال جاری حدود 1700 نفر جذب شده اند.

مدیر کل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی و قطعی خبر داد و گفت: بخشنامه ای در این خصوص تدوین شده که پس از ابلاغ آن فرایند تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی آغاز می شود، امیدواریم تبدیل وضعیت همه اعضای هیات علمی تا مهرماه 95 به پایان برسد.

وی درباره ارتقای اعضای هیات علمی نیز گفت: در حال حاضر بررسی پرونده ارتقای اعضای هیات علمی از مربی به استادیاری در زمانی کمتر از 15 روز انجام می شود و ارتقا از استادیاری به دانشیاری و از دانشیاری به استادی کمتر از 60 روز از زمان ارسال به اداره کل امور هیات علمی سازمان صورت می پذیرد به گونه ای که در حال حاضر تعداد کمتر از 50 پرونده در نوبت 11 کمیسیون تخصصی سازمان مرکزی است.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر وحیدی همچنین از تدوین آیین نامه ماموریت و نقل و انتقال اعضای هیات علمی خبر داد و گفت: این آیین نامه در حال تدوین است و در آن اختیارات بسیار زیادی در خصوص ماموریت و نقل و انتقال اعضای هیات علمی به صورت درون استانی به استان های مربوطه واگذار شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس