اعلام نتایج جابجایی پذیرفته شدگان دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد/ اطلاعات تازه درباره تکمیل ظرفیت (94/7/9)

ایران کنفرانس

اعلام نتایج جابجایی پذیرفته شدگان دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد/ اطلاعات تازه درباره تکمیل ظرفیت

نتایج جا به جایی رشته- محل قبولی پذیرفته شدگان مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی امروز چهارشنبه 8 مهر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر مجتبی علوی فاضل اعلام کرد: «کلیه متقاضیانی که درخواست جا به جایی رشته⁄ محل قبولی خود را داشته اند، می توانند با مراجعه به سامانه این معاونت به نشانی http://www.azmoon.net از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.»

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه گفت: «کلیه متقاضیانی که جا به جایی رشته/محل درخواستی آن ها پذیرفته شده است، می توانند از روز پنجشنبه 9 مهر جهت ثبت نام به واحد دانشگاهی پذیرفته شده خود، مراجعه نمایند.»

او تأکید کرد: « شروع به تحصیل این متقاضیان تابع تقویم آموزشی دانشگاه است.»

همچنین پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به پرتال این معاونت به نشانی http://sanjesh.iau.ac.ir نسبت به مدارک لازم جهت ثبت نام آگاهی یابند.

اطلاعات تازه درباره تکمیل ظرفیت

لازم به ذکر است در خصوص ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به، به روز رسانی سایت، تعدادی رشته⁄ محل جدید که مصوبه آن ها پس از انتشار دفترچه های آزمون صادر شده، در استان های مختلف به لیست رشته⁄ محل هایی که داوطلبان امکان انتخاب آن را دارند اضافه گردیده و تسهیلات لازم جهت ویرایش رشته⁄ محل های انتخاب شده فراهم شده است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون‌های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که از روز دوشنبه 6 مهر آغاز شده، همچنان ادامه دارد.»

دکتر مجتبی علوی فاضل بیان کرد: «جهت رفاه حال دانشجویان و با در نظر گرفتن طرح بومی گزینی، کلیه اقدامات لازم جهت به روز رسانی سایت انجام پذیرفته و تعدادی رشتهمحل جدید که مصوبه آنها پس از انتشار دفترچه های آزمون صادر شده، در استان های مختلف به لیست رشته/محل هایی که داوطلبان امکان انتخاب آن را دارند، اضافه شده است.»

او تأکید کرد:« کلیه تسهیلات لازم جهت ویرایش رشته/محل های انتخابی این متقاضیان فراهم گردیده است.»

ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 روز شنبه 11 مهر ادامه خواهد داشت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس