اعلام نتایج ارشد و دکتری در هفته اول شهریور (94/5/16)

ایران کنفرانس

اعلام نتایج ارشد و دکتری در هفته اول شهریور

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد و دکتری در هفته اول شهریورماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشجویی ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی در حاشیه برگزاری بیستمین المپیاد دانشجویی در جمع خبرنگاران گفت: در اطلاعیه اولیه تغییر آیین نامه آزمون دکتری تعداد رشته‌های امتحانی از 252 رشته به 72 رشته تغییر پیدا کرده است و آزمون دکترا از امسال دو بار در سال برگزار خواهد شد و نتایج به صورت کارنامه به داوطلب و دانشگاه اعلام خواهد ش

رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: دانشگاه‌ها بر اساس نتایج و حد نصابی که اعلام می‌شود فراخوان پذیرش می‌دهند . البته سازمان سنجش اطلاعات آمارهای لازم را ارائه خواهد کرد تا دانشگاه‌ها بتوانند برای درصدهای بالا فراخوان بدهند.

وی همچنین گفت: بر اساس مصوبه شورای نظارت بر پذیرش دکترا نتایج این آزمون دو سال اعتبار دارد و اگر داوطلبی از نتیجه آزمون خودش در اسفند ماه راضی باشد می‌تواند تا دو سال در آزمون شرکت نکند و از نتیجه همین آزمون برای مرحله بعد به مدت دوسال استفاده کند.

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

 

دکتر خدایی در رابطه با اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی گفت: این آزمون از دسته آزمون‌هایی است که سازمان سنجش در آن نقش مجری را ایفا می‌کند و متولی اصلی آن سازمان مدیریت است که ضوابط و دستور العمل‌هایی را که به سازمان سنجش ابلاغ می‌کند اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: در مرحله اول اسامی افرادی که بر اساس ضوابط، حدنصاب لازم را کسب کردند، اعلام شد. در مرحله دوم که نتایج آن آخر وقت امروز اعلام می‌شود، اسامی چند برابری که دستگاه‌ها تعیین می‌کنند مشخص خواهد شد.

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تغییر زمان آزمون ارشد امسال را اتفاق مهمی دانست و گفت: در سال‌های گذشته به لحاظ مشکلات برگزاری آزمون در زمستان داوطلبین به زحمت می‌افتادند و برگزاری آزمون با تاخیر و تعویق همراه بود. در نتیجه با بررسی‌های انجام شده زمان برگزاری این آزمون به 16 و 17 اردیبهشت ماه موکول شد.

 

وی همچنین از برگزاری آزمون سراسری کنکور سال آینده بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از سال بعد برگزاری کنکور سراسری به روال عادی باز می‌گردد و 25 تیرماه برگزار می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس