فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها جذب دانشگاه آزاد می شوند (94/3/5)

ایران کنفرانس

فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها جذب دانشگاه آزاد می شوند

رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه آزاد گفت:طی ۱۸ ماه گذشته پرونده ۱۹۵۸ عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بررسی و ارتقا یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مقداری از سرعت بخشیدن به بررسی پرونده‌های جذب و ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه خبر داد و گفت: در دوره مدیریت میرزاده در مقایسه با زمان مشابه در دوره مدیریت قبلی، بررسی پرونده ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی رشد چشمگیری داشته همچنین تشکیل منظم کمیسیون‌های تخصصی و جلسات هیأت ممیزه در سازمان مرکزی دانشگاه روند رو به رشدی داشته است.

وی افزود: نکته مهم دیگر سرعت بررسی پرونده‌های جذب و بورس در دانشگاه است که سعی شده جلسات مرتبط با این موضوع بطور منظم تشکیل شود و با پیگیری‌های انجام‌شده، مسیر همواری ایجاد شود که به تبع آن رضایت مراجعان و کاهش اعتراضات را به دنبال داشته است.

رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری، برنامه ویژه‌ای برای جذب اعضای هیأت علمی دارد، افزود: در سال جاری ۳ نوع جذب در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد؛ یکی جذب عادی یا برون سازمانی است که از بیرون سازمان دانشگاه آزاد اسلامی از بین فارغ‌التحصیلان دکتری صورت می‌گیرد مورد بعد جذب درون‌سازمانی است که این نوع جذب برای کمک به واحدهایی است که اعضای هیأت علمی مازاد دارند ولی بعضاً واحدهایی که کمبود اعضای هیأت علمی در یک رشته خاص دارند، می‌توانند در یک فضای رقابتی هیأت علمی مورد نیاز خود را از واحدهایی که هیأت علمی مازاد دارند تأمین کنند.

مقداری افزود: مورد آخر توافق‌نامه‌ای است که بین دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس بنیاد ملی نخبگان امضا شده که بر اساس آن فارغ‌التحصیلان برتر دانشگاه‌ها که تحت پوشش بنیاد هستند، به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه جذب می‌شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس