دسترسی مستقیم صد واحد دانشگاه آزاد به منابع علمی ناشر Elsevier میسر شد (93/10/15)

ایران کنفرانس

دسترسی مستقیم صد واحد دانشگاه آزاد به منابع علمی ناشر Elsevier میسر شد

مرکز گسترش علم و علم سنجی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی هم زمان با شروع سال جدید میلادی، دسترسی به منابع علمی پایگاه‌های ناشرین معتبر بین المللی را برای یکصد واحد دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مستقیم فراهم کرده است.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، از این پس این واحدها می توانند علاوه بر دسترسی به پایگاه‌های Cabi، Wiley وSpringer به منابع علمی پایگاههایElsevier  شامل دو سرویس Science Direct وScopus دسترسی داشته باشند.

دسترسی به پایگاه‌های Ebsco شامل دو سرویس Academic Search Complete) ASC) و Business Source Complete) BSC)  و پایگاه American Chemical Society) ACS) برای مراکز استان‌ها و در حوزه علوم پزشکی دسترسی به منابع علمی پایگاههای Ovid، Medline Complete و  Dentistry and Oral Science برقرار شده است.

همچنین واحدهایی که امکان دسترسی مستقیم به این پایگاه ها را ندارند، در آینده ای نزدیک بصورت دسترسی از راه دور و تحت وب امکان استفاده از منابع علمی این پایگاه‌ها را خواهند داشت که جزییات آن اعلام خواهد شد.

گفتنی است واحدهای دانشگاهی برای آگاهی از اخبار و اطلاعات مربوط به دسترسی­ها و دوره های آموزشی می توانند به زودی به آدرس الکترونیکی rvp.iau.ir/sp مراجعه کنند. لازم به توضیح است واحدهایی که دارای دسترسی مستقیم به منابع علمی پایگاه‌های یاد شده هستند، می‌توانند با مراجعه به آدرس­ های زیر از منابع علمی این پایگاه‌ها استفاده کنند:

 

Cabi: cabdirect.org

Wiley: onlinelibrary.wiley.com

Springer: link.springer.com

Elsevier: sciencedirect.com

Elsevier: scopus.com

ACS: pubs.acs.org

Ebsco - ASC/BSC/Medline Complete/Dentistry and Oral Science: search.ebscohost.com

Ovid: ovidsp.ovid.com

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس