آغاز ثبت‌نام ارشد فراگیر پیام نور از هفته آینده (93/10/14)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت‌نام ارشد فراگیر پیام نور از هفته آینده

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر 94 دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه (21 دی 93) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا روز یکشنبه (28 دی 93) ادامه دارد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاکید کرد: کلیه داوطلبان ضرورت دارند در این مهلت تعیین شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که قبل از آغاز ثبت‌نام روی سایت قرار می‌گیرد و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز اقدام و سپس ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه در مورد پرداخت وجه ثبت‌نام توضیح داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اینترنتی است، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 600 هزار ریال (60 هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان گفت: این آزمون در روز جمعه (چهارم اردیبهشت 94 ) در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس