پذیرش بیش از 6 هزار دانشجوی جدید از خانواده شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد (93/10/9)

ایران کنفرانس

پذیرش بیش از 6 هزار دانشجوی جدید از خانواده شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد

معاون دانشگاه آزاد از پذیرش بیش از 6 هزار دانشجوی جدید از خانواده شاهد و ایثارگر با اعمال قانون جامع ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علوی فاضل با بیان اینکه قانون جامع ایثارگران از سوی هیئت رئیسه دانشگاه ابلاغ شده است، گفت: با اعمال این قانون در معاونت سنجش و پذیرش و پردازش آن در پذیرش دانشجویان جدید بیش از 6 هزار دانشجوی جدید از خانواده شاهد و ایثارگر به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی پیوستند و بیش از 6 هزار نفر نیز وضعیت پذیرششان بهبود یافته است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه با همت مدیران دانشگاه آزاد اسلامی قانون جامع ایثار گران تدوین و به تصویب هیات رئیسه دانشگاه رسیده است.

وی افزود: این قانون در 30 مهر از سوی هیات رئیسه ابلاغ شده است و اگر چه هنوز آیین نامه اجرایی آن تدوین نشده است ولی بر اساس اهتمام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از این قانون اجرایی شده است و آیین نامه اجرایی آن نیز به زودی با تعیین کارگروهی تدوین خواهد شد.

علوی فاضل در تشریح دستاوردهای اجرایی شدن قانون جامع ایثاگران در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با اجرایی شدن این قانون و لحاظ کردن آن در پردازش این معاونت تحولات مثبت بسیاری در پذیرش دانشجویان شاهد و ایثارگر و ورود این عزیزان به دانشگاه ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد:هم اکنون با اعمال این قانون بر اساس آخرین آمار 6 هزار و 238 نفر از عزیزان شاهد و ایثارگر مشمول این قانون قرار گرفته و در مقاطع مختلف در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین با اجرای این قانون بهبود وضعیت پذیرش برای 6 هزار و 504 نفر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه آخرین نتایج به زودی اعلام خواهد شد، گفت: دانشجویان شاهد و ایثار گر می توانند به زودی در سایت معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org  مراجعه کرده و از آخرین تغییرات انجام شده بر اساس اجرای قانون جامع ایثارگران مطلع شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس