آخرین وضعیت پرداخت شهریه دانشجویان از محل ارز آزاد شده مذاکرات ژنو (93/8/30)

ایران کنفرانس

آخرین وضعیت پرداخت شهریه دانشجویان از محل ارز آزاد شده مذاکرات ژنو

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان آخرین وضعیت پرداخت وام شهریه از محل ارز آزاد شده از مذاکرات ژنو را تشریح کرد.

دکتر احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام شهریه به دانشجویان خارج از کشور از محل ارز آزاد شده از مذاکرات ژنو گفت: براساس این مذاکرات ما ملزم شدیم که شهریه دانشجویان خارج از کشور را فقط از طریق بانک ها اقدام کنیم .

وی ادامه داد: پرونده‌ دانشجویانی که کامل شده ، دانشجو و یا خانواده وی توانستند گواهی شهریه را با مشخصات کامل به ما ارسال کنند تا به امروز در سه نوبت در طی لیست های متفاوت مثلا 140 نفر بیشتر و یا کمتر برای بانک های عامل ارسال شده و آخرین اطلاعی که داریم هنوز عملیاتی نشده است .

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان افزود: این مساله دیگر از حوزه ما خارج است وظیفه ما این بود که اطلاعات کامل را از دانشجوها دریافت کرده و برای بانک مورد نظر ارسال کنیم که این کار نیز انجام شد ولی از اینکه آیا بانک تاکنون معادل ارزی ریالی را دریافت کرده و یا اینکه ارسال کرده است اطلاعی نداریم.

وی ادامه داد: در لیست اول اسامی  140 نفر، در لیست دوم اسامی 180 نفر و در لیست سوم نیز اسامی 18 نفر منطبق با دستور العملی که بانک ارایه کرده بود تنظیم کرده و ارسال شد که امیدوارم ارز به دانشگاه محل تحصیل آنها واصل شود .

غلامی افزود: در برخی از دانشگاه‌ها که ما نتوانستیم ارز آنها را از این طریق ارسال کنیم بعضا دانشجویان بورسیه ما دچار مشکل شدند و مجبور شدند خود شهریه را پرداخت کنند و فیش پرداخت را توسط خود و یا وکیل شان به اداره بورس ارسال کنند تا فیش آنها پرداخت شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس