نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد، دوشنبه اعلام می‌شود (93/8/3)

ایران کنفرانس

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد، دوشنبه اعلام می‌شود

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی انتخاب رشته ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 در روز دوشنبه 5 آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: بر اساس آمار گزارش شده 63 هزار و 92 داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در رابطه با ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی آزمون ارشد ناپیوسته 93 اقدام کرده‌اند.

وی از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله خبر داد و اظهارکرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله از 24 هزار و 773 نفر به 25 هزار و 25 نفر افزایش پیدا کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد آزمون دکترا نیز گفت: بر اساس آمارهای گزارش شده اولیه 13 هزار و 973 داوطلب نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در رابطه با ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی آزمون دکترای 93 اقدام کرده‌اند.

توکلی از افزایش ظرفیت پذیرش در این مرحله خبر داد و افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله از 580 نفر به 635 نفر افزایش پیدا کرد.

وی در پایان گفت: تاریخ اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان تا چند برابر ظرفیت به منظور شرکت معرفی‌شدگان در مصاحبه و بررسی سوابق علمی، پژوهشی و آموزشی آنان توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مربوط متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس