برگزاری ۵ همایش ملی علمی ـ آموزشی دانشگاه پیام نور در شیراز

ایران کنفرانس

برگزاری ۵ همایش ملی علمی ـ آموزشی دانشگاه پیام نور در شیراز

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس از برگزاری ۵ همایش ملی به میزبانی این دانشگاه در پاییز و زمستان امسال خبر داد.

محسن جاجرمی‌زاده  ۸ آذرماه با اشاره به اینکه همایش‌های علمی دانشگاه پیام‌نور با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری سازمان مرکزی دانشگاه و همکاری مرکز استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام برگزار می‌شود، افزود: این همایش‌ها که فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی در موضوعات مصوب است به صورت کاملاً مجازی بوده و پذیرای مقالات و مطالعات اساتید و پژوهشگران دانشگاه‌های سراسر کشور خواهد بود و برگزاری همایش‌ها نیز با هدف استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و دسترسی آسان به صورت برخط برگزار خواهد شد.

وی پنجمین همایش ملی زیست‌شناسی را یکی از رویدادهای علمی این دانشگاه در سال جاری بیان کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در این همایش ۲۵ دی‌ماه و تاریخ برگزاری همایش نیز ۱۸ بهمن‌ماه خواهد بود.

جاجرمی‌زاده، زیست‌شناسی گیاهی، زیست‌شناسی سلولی و ملکولی، زیست‌شناسی جانوری، زیست‌شناسی دریا، زیست‌شناسی تکوینی، بیوانفورماتیک، بافت‌شناسی، زیست فناوری، ژنتیک، طب سنتی و بیوسیستماتیک را از محورهای پنجمین همایش زیست‌شناسی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس همچنین به برگزاری ششمین همایش ملی روانشناسی با محوریت علم و زندگی در اسفندماه ۱۴۰۲ اشاره کرد و علم و زندگی و تعلیم و تربیت، روانشناسی و کار، علم و زندگی و ورزش، علم زندگی و سلامت، علم زندگی و مدیریت، علم زندگی و روانشناسی اجتماعی، علم زندگی، هنر و رسانه و نگاه ویژه به رشد رفاه خانواده را محورهای این همایش اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری پانزدهمین همایش ملی زمین‌شناسی در ۱۶ اسفند سال جاری گفت: زمین فیزیک و زلزله‌شناسی، کارآفرینی در زمین‌شناسی، معدن کاری کهن، زمین‌شناسی نفت، زمین‌شناسی مهندسی، چینه‌شناسی و دیرینه شناسی، ژئوشیمی، پترولوژی، سنگ‌های آذرین و دگرگونی، زمین‌شناسی اقتصادی، معدن کاری و آلودگی خاک، حقوق و معدن کاری، سنگ‌شناسی رسوبی و رسوب‌شناسی، آب‌شناسی و آب‌های زیرزمینی، زمین ریاضی و مدل‌های مکانی، کانی شناسی و گوهر شناسی، زمین‌شناسی ساختاری و زمین ساخت، سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی، زمین‌شناسی زیست محیطی و زمین‌شناسی پزشکی، اکتشاف معادن فلزی و غیرفلزی، و زمین ریخت‌شناسی و زمین گردشگری نیز محورهای همایش ملی زمین‌شناسی است.

جاجرمی‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی " رساله الحقوق امام سجاد (ع) " توسط دانشگاه پیام‌نور استان فارس با همکاری موسسات علمی و پژوهشی از جمله انجمن علمی مطالعات نهج‌البلاغه ایران، مرکز مطالعات فارسنامه پارس و موسسه علمی فاطمیه گفت: محورهای این همایش که ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه برگزار می‌شود بررسی ترجمه‌ها و شروح رساله الحقوق، کارکرد رساله الحقوق در جامعه و تمام حقوقی که از منظر رساله الحقوق بر عهده انسان است خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس افزود: دومین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت که پیش از این در رسانه‌ها به آن اشاره شده بود نیز ۲۸ دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد و مهلت ارسال مقالات تا ۸ دی‌ماه تمدید شده است.

جاجرمی‌زاده در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات می‌توانند به پایگاه مدیریت همایش‌های دانشگاه پیام نور به آدرس Conference.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس