برپایی کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری وسازمان‌های نوآوری

ایران کنفرانس

برپایی کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری وسازمان‌های نوآوری

سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول ۱۷ و ۱۸ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

این دوره از کنـفرانس با عنـوان «تـوسعه نـوآوری منطقه‌ای؛ نـقش دولـت، دانـشگاه، بـخش خصوصی و جـامعه» نامگذاری شده و به صورت حضوری و بـا مشارکت پـارک‌های علم و فنـاوری، مراکز رشد، مراکز نـوآوری و سازمان‌های نـوآوری و با سخنـرانان بـرجسته داخلی و بیـن‌المللی در شهر تـاریـخی یـزد بـرگزار می‌شود.

این کنفرانس توسط انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران با هدف شبکه‌سازی، تعامل، انتقال تجارب و بازآموزی برگزار می‌شود.

برگزاری این کنفرانس ادواری از جمله برنامه‌های اصلی این انجمن بوده که پس از سه دهه فعالیت مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، صندوق های پژوهش و فناوری و سایر نهاد های نوآوری در کشور، برگزاری آن از دو سال گذشته شروع شده و همه ساله تداوم داشته است.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز به عنوان نهادی که در عرصه اکوسیستم نوآوری کشور فعال بوده و با نهادهای سیاستگذاری و راهبردی این اکوسیستم در ارتباط است، تصمیم به حمایت از این کنفرانس و ایجاد ارتباط استراتژیک با انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران گرفته است.

در همین راستا مذاکرات و جلساتی با رئیس این انجمن و دست‌اندرکاران این کنفرانس برای تحقق اهداف مشترک ترتیب داده شده و در جریان است.

برخی از موضوعاتی که درسخنرانی‌ها و پانل‌های این کنفرانس به آن پرداخته خواهد شد عبارتند از: اکوسیستم شرکتی در توسعه منطقه‌ای، سیاستگذاری در توسعه پارک‌های علم و فناوری، توسعه زیست‌بوم نوآوری در مناطق شهری، مدل همکاری چهارجانبه دولت، بخش خصوصی، دانشگاه و جامعه در توسعه نوآوری.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس