اردبیل میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی کوهستان پایدار خواهد بود

ایران کنفرانس

اردبیل میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی کوهستان پایدار خواهد بود

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی کوهستان پایدار خواهد بود.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به اقلیم کوهستانی استان و اهمیت تغییرات آب و هوا و اقلیم در کوهستان ها، اولین کنفرانس بین‌المللی کوهستان پایدار در ۲۰ و ۲۱ آذر ماه سال جاری با مشارکت اداره کل هواشناسی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کنفرانس در ۱۵ محور برگزار خواهد شد، گفت: شرکت‌کنندگان فرصت دارند تا در موضوعات متنوعی از جمله حفاظت از تنوع زیستی، تغییرات اقلیمی، مدیریت منابع طبیعی در مناطق کوهستانی و توسعه پایدار شرکت کنند.

مدیرکل هواشناسی اردبیل بیان کرد: این رویداد اهمیت ویژه‌ای به ایجاد ارتباطات حرفه‌ای در زمینه کوهستان و ترویج مفاهیم کوهستان پایدار اختصاص می‌دهد که امیدواریم به توسعه و حفاظت از مناطق کوهستانی جهان کمک مؤثری کند.

کوهی همچنین در ادامه به آخرین وضعیت هواشناسی استان اشاره کرد و گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز با نفوذ زبانه‌های پرفشار در سطح زمین به منطقه، ضمن وزش باد شرقی در مناطق شمالی، نوار شرقی و دشت اردبیل گاهی با سرعت تند دمای هوا نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته به طوری که از امشب تا قبل از ظهر چهارشنبه هوای نسبتاً سردی در سطح استان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از سه شنبه شب تا اواخر وقت پنجشنبه با عبور موج کوتاهی از شمال غرب کشور، در نواحی کوهستانی مناطق مرکزی و جنوبی استان به ویژه در نواحی منتهی به کوهستان سبلان بارش پراکنده باران گاهی به صورت رگبار موقتی احتمال می‌رود و از روز پنجشنبه با کاهش تدریجی فشار در سطح زمین، علاوه بر جنوبی شدن وزش بادها، دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس