دانشگاه علم و فرهنگ؛ میزبان کنفرانس بین‌المللی مهندسی ساخت و تولید

ایران کنفرانس

دانشگاه علم و فرهنگ؛ میزبان کنفرانس بین‌المللی مهندسی ساخت و تولید

بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ساخت و تولید با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ساخت و تولید با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی دوم و سوم اسفندماه ۱۴۰۲ در این دانشگاه و سالن همایش‌های بین المللی برگزار می‌شود.

از جمله محورهای این همایش می‌توان به طراحی قید و بند؛ آزمون‌های غیر مخرب روش‌های شکل‌دهی؛ سیستم‌های تولید صنعتی؛ روش‌های ساخت افزودنی؛ ماشین کاری سنتی و مدرن؛ هوش مصنوعی در ساخت و تولید؛ طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر، مکاترونیک رباتیک و اتوماسیون در تولید؛ ریخته‌گری عملیات حرارتی و متالورژی در تولید؛ ساخت و تولید مواد مرکب پلاستیک‌ها و لاستیک‌ها؛ روش‌های اتصال‌دهی جوشکاری اتصالات چسبی و ...)؛ دستاوردهای صنعتی (ساخت طراحی و بومی‌سازی قطعات یا تجهیزات یا فرایندهای خاص) اشاره کرد.

مهلت ارسال مقاله ۳۰ دی ماه، اعلام نتیجه داوری ۱۰ بهمن ماه و مهلت ثبت‌نام ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی www.icme2024.usc.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۱۴۷۲۵ و ۰۲۱۴۴۲۱۴۷۴۵ تماس بگیرند.

به نقل از روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی، با تصویب انجمن ساخت و تولید ایران، بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی ساخت و تولید با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد. در این همایش بزرگ علمی محققان ایده‌ها و یافته‌های پژوهشی خود را با یکدیگر در میان گذاشته و از دیدگاه‌ها و دانش یکدیگر بهره‌مند می‌شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس