دانشگاه صنعتی امیرکبیر میزبان سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران

ایران کنفرانس

دانشگاه صنعتی امیرکبیر میزبان سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیدابوالفضل میردهقان دبیر اجرایی کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران گفت: اولین دوره کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در سال ۱۳۷۱ با محوریت بررسی چالش‌های کیفیتی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و پس از آن، این کنفرانس به طور پیوسته به میزبانی دانشگاه‌های مختلف در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه دامنه کاربرد و استفاده از الیاف و منسوجات در سایر حوزه‌های علوم، مهندسی و پزشکی نیز در حال توسعه است افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد هم‌افزایی و محیطی پویا برای تبادل نظرعلمی، ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و گسترش دانش فنی در حوزه‌های مختلف مهندسی نساجی است که در آن اعضای هیأت علمی، دانشجویان، پژوهشگران و صنعتگران در زمینه‌های موضوع کنفرانس حضور دارند.

میردهقان خاطرنشان کرد: علم و فناوری الیاف، فناوری نساجی، شیمی نساجی و رنگ، پوشاک، منسوجات صنعتی، مدیریت نساجی و بهره وری، نانوفناوری در نساجی و فناوری و محصولات دانش بنیان در نساجی محورهای اصلی این کنفرانس است و تمام مقالات کنفرانس در دو پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  (ISC) و پایگاه استنادی سیویلیکا(CIVILICA)  نمایه خواهد شد.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآور شد: در این دوره از مجموع  ۲۸۶ مقاله رسیده به دبیرخانه کنفرانس، ۱۸۶ مقاله مورد تایید قرار گرفت که از این تعداد ۹۲ مقاله به صورت شفاهی و ۹۴ مقاله در قالب پوستر ارائه می‌شود.

وی گفت: علاوه بر ارائه مقالات علمی، برگزاری کارگاه آموزشی رویکردهای لازم برای دستیابی به توسعه پایدار در آینده‌ی صنعت نساجی، برگزاری مجمع انجمن علوم و فناوری مهندسی نساجی ایران و برگزاری نشست صنعتی از جمله برنامه‌های جانبی این کنفرانس است. همچنین دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری انجمن صنایع نساجی ایران همزمان با برگزاری سیزدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی اولین نمایشگاه کار صنعت نساجی را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

در پایان دبیر اجرایی کنفرانس به همکاری و همراهی انجمن صنایع نساجی و حمایت و مشارکت صنعتگران در برگزاری کنفرانس، اشاره کرد و ضمن دعوت از تمام علاقمندان به پژوهش و صنعت نساجی، ابراز امیدواری کرد شرکت کنندگان در این کنفرانس از نشست‌ها به خوبی بهره مند شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس