ارسال ۱۱۶ مقاله علمی به دبیرخانه هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت در دانشگاه سمنان

ایران کنفرانس

ارسال ۱۱۶ مقاله علمی به دبیرخانه هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت در دانشگاه سمنان

دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس بین المللی زئولیت انجمن شیمی ایران از ارسال ۱۱۶ مقاله علمی به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه سمنان خبر داد.

دکتر کیانا پیوندی ۲۷ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از بررسی های انجام شده از سوی کمیته داوران ۱۰۳ مقاله پذیرفته شد که از این تعداد ۹ مقاله به صورت سخنرانی و ۹۴ مقاله به صورت پوستر در مدت برگزاری این کنفرانس ارائه می شود.

دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران با اشاره به اینکه ۱۸ سخنرانی کلیدی نیز توسط متخصصان داخلی و خارجی در این حوزه نیز ارائه خواهد شد افزود: در حاشیه برگزاری این کنفرانس چهار کارگاه آموزشی هم برگزار خواهد شد.

مدیر پژوهش دانشگاه سمنان و دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران با بیان اینکه این کنفرانس در مدت دو روز برگزار خواهد شد اضافه کرد: با توجه به وجود معادن غنی زئولیت در استان سمنان نیاز برگزاری این همایش برای معرفی روشهای مختلف فرآوری این ماده معدنی ارزشمند و نیز معرفی استان سمنان در این حوزه  احساس شد که دانشگاه سمنان تصمیم به برگزاری این کنفرانس علمی برای بهره گیری از یافته های علمی به روز متخصصان این حوزه گرفت.

دکتر پیوندی با بیان اینکه در حاشیه این کنفرانس نیز نمایشگاهی از یافته های شرکت های دانش بنیان در حوزه صنعت نیز برپا خواهد شد گفت: علاوه بر اعضای هیات علمی، دانشجویان و دانشگاهیان ، از صاحبان صنایع مختلف نیز برای شرکت در این کنفرانس دو روزه دعوت شده است.

دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران افزود: این کنفرانس دو روزه از بخش های مختلفی شامل سخنرانی های کلیدی، سخنرانی­ های علمی، ارائه پوسترها، نمایشگاه تخصصی و کارگاه های آموزشی تشکیل شده است که یکی از سخنرانان برجسته این کنفرانس، مهندس فرناندو بورساتو رئیس انجمن بین المللی زئولیت طبیعی از کشور برزیل است.

دکتر پیوندی تصریح کرد: موضوع سخنرانی رئیس انجمن بین المللی زئولیت طبیعی " Natural zeolites and sustainable development: Practices that mining companies and researchers can adopt to contribute to a more sustainable world" است که با توجه به تجربیات ارزنده وی  برای پژوهشگران، فناوران، صنعتگران، دانشجویان و شرکت های معدنی علاقمند به زئولیت  و توسعه پایدار بسیار مفید خواهد بود.

دبیر اجرایی هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران اظهار امیدواری کرد: نتایج حاصل از هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران به ارتقاء علمی در زمینه فرآوری و کاربردهای این ماده معدنی ارزشمند در صنایع مختلف منجر شود.

به گزارش ایسنا-هشتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران ۲۸ و ۲۹ شهریور با همکاری انجمن شیمی ایران و شرکت نیاکان سنگسر در مرکز همایش‌های بین­ المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان برگزار می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس