برگزاری دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

ایران کنفرانس

برگزاری دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به صورت مجازی و با عنوان «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ گفتمان عمومی، مسئولیت ملی» در روزهای ۳ و ۴ خرداد بصورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به صورت مجازی و با عنوان «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ گفتمان عمومی، مسئولیت ملی» برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، در آستانه پایان تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تقدیم آن به مقام معظم رهبری، دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را به مدت دو روز در روزهای ۳و۴ خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد می‌کند.

پیش بینی می‌شود این کنفرانس مورد استقبال شایسته اندیشمندان، صاحبنظران، نخبگان داخل و خارج کشور قرار گیرد، با دسترسی حضوری برگزار می‌شود تا زمینه استفاده از آن برای همه علاقمندان پیشرفت کشور فراهم شود.

در این کنفرانس بین رشته‌ای، تعداد ۵۱ مقاله منتخب توسط نویسندگان در ۱۱ نشست و میز گرد تخصصی در چارچوب محورهای یازده‌گانه کنفرانس ارائه خواهد شد. بایسته‌های ترویج گفتمان پیشرفت، معنویت در الگوی پیشرفت، تحقق ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی الگو، نقش رسانه‌ها و نهادها در گفتمان عمومی و آگاهی بخشی در زمینه اجرای الگو، گفتمان سازی، ارزش‌گذاری و تعیین هنجارها در اجرای الگو، تحقق ظرفیت‌های اقتصادی الگو، مسئولیت نخبگان در تحقق ظرفیت‌های علم و فناوری الگو، گفتمان خانواده‌گرا در سند الگو، تحقق ظرفیت‌های منابع طبیعی و محیط زیست، الزامات آمایشی در گفتمان‌سازی اجرای سند و ایران شناختی؛ ابعاد و مؤلفه‌ها از عناوین نشست‌های تخصصی این کنفرانس است.

همچنین در طول برنامه دو روزه کنفرانس ۲۶ مقالات پوستری منتخب به‌صورت آفلاین (پخش فیلم ارائه و انتشار فایل پوستر) ارائه خواهد شد.

گفتنی است در این کنفرانس از پدیدآورندگان رساله‌های برتر مقطع دکتری و پایان نامه‌های برتر کارشناسی ارشد که در ارتباط با موضوع الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به نگارش در آمده است و از بین صدها اثر دیگر بر اساس ارزیابی‌های علمی انتخاب شده‌اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

در عین حال از اندیشمندان، صاحبنظران، اساتید دانشگاه‌ها و فضلای حوزه علمیه‌ها و کلیه علاقمندان درخواست می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر از کنفرانس به وبگاه http://Conference.olgou.ir مراجعه کنند. همچنین در طول برگزاری کنفرانس، از طریق وبگاه http://Conference۱۲.olgou.ir، می‌توانند به‌صورت مجازی در کنفرانس شرکت کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس