نگاهی به برگزاری نهمین دوره کنگره سالانه بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری و امتیازات آن

ایران کنفرانس

نگاهی به برگزاری نهمین دوره کنگره سالانه بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری و امتیازات آن

نهمین دوره کنگره سالانه بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری به عنوان یکی از بزرگترین، معتبرترین، منظم ترین و با سابقه ترین گردهمایی های شناخته شده سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران، معماری، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور ایران در تاریخ 28 الی 30 شهریور ماه 1402 با شرکت بیش از 3500 نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهيان، صاحب نظران، سياستگزاران و مديران، دانشجویان ، سازمان هاي ذي ربط و علاقه مند، مهندسين مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان با همکاری دانشگاه ساپینزا رم، دانشگاه شیراز، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه مراغه، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه کوثر، انجمن مهندسی رودخانه ایران و سایر دانشگاه های برجسته ایران و ایتالیا در شهر تهران برگزار می‌گردد.

‌ این رویداد مهم به صورت سالیانه و منظم و با بالاترین استاندارد های پژوهشی و علمی و مجوز های مربوطه و با همکاری، حمایت و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور در دانشگاه های برجسته کشور از جمله دانشگاه شهید بهشتی تهران و دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار گردیده و با توجه به اعتبار بالا و پشتوانه علمی خود همه ساله در مجامع، سایت های تخصصی مربوطه و نهاد های معتبر داخلی و خارجی نمایه گردیده و مقالات و دستاوردهای علمی آن ثبت گردیده است.

علاقه مندان میتوانند مقالات خود را از طریق مراجعه به پورتال کنگره (www.9icsau.ir) ارسال نمایند.

‌محورهای اصلی کنفرانس نیز عبارت اند از: مهندسی عمران و توسعه پایدار،  سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ای، مهندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی ترافیک ، حمل و نقل و زیرساخت‌های شهری، مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری،مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار ، منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ ، جامعه‌شناسی و روانشناسی شهری ، مرمت بافت ها و آثار تاریخی ،مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران، مديريت جهانگردي و توسعه پایدار شهری ، مدیریت ، اقتصاد و کارآفرینی در پروژه.

نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی، تورهای تخصصی، کارگاه های آموزشی تخصصی و سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای این کنگره همانند دوره های قبلی برگزار خواهند شد. برای کلیه شرکت کنندگان در کنگره گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین کلیه مقالات پذیرفته شده هشتمین کنگره علاوه بر درج در مجموعه مقالات کامل کنگره و  نمایه در SID، کنسرسیوم محتوای ملی و سیویلیکا در قالب کتاب مجموعه چکیده مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI و ISCپشتیبان کنگره رایگان چاپ خواهند گردید.

همچنین از امتیازات اصلی این کنگره جهت پژوهشگران گرامی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- نمایه سازی و انتشار کلیه مقالات در کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنگره، سیویلیکا، کنسرسیوم محتوای ملی،SID  و سایر نهادهای بین المللی معتبر.

- برگزاری منظم کنگره در بیش از یک دهه اخیر در سطح بین المللی.

- همکاری دانشگاه های برجسته ایران، ترکیه و ایتالیا در دوره های مختلف.

- امکان داوری زودهنگام مقالات در صورت درخواست.

- تدوین و تکثیر کتاب مجموعه چکیده مقالات کنگره در 2 جلد فارسی و انگلیسی با تیراژ بالا.

- نمایه سازی و انتشار کلیه مقالات دوره های قبلی برگزار شده به طور کامل در پایگاه های معتبر.

- چاپ رایگان تمامی مقالات برگزیده کنگره بدون نیاز به داوری مجدد در ژورنال ها و مجلات معتبر ISIوISC پشتیبان کنگره.

- اهداء گواهینامه های بین المللی کنگره به زبان فارسی و انگلیسی.

- امکان شرکت و ثبت نام در کنگره به دو حالت حضوری یا غیر حضوری.

- ارائه لوح تقدیر و جوایز نفیس به مقالات برتر.

- ارائه گواهینامه های اختصاصی دارای هولگرام امنیتی کنگره و مهر برجسته و کد شناسایی اختصاصی جهت استعلام و پیگیری آنلاین همراه با ضریب امنیت بسیار بالا و عدم امکان جعل و یا کپی.

 

علاقه مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس www.9icsau.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنگره به شماره 02177542303  تماس حاصل فرمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس