برگزاری هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و پنجمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا / دانشگاهKasem Bundit بانکوک

ایران کنفرانس

برگزاری هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و پنجمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا / دانشگاهKasem Bundit بانکوک

هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و پنجمین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا به عنوان یکی از معتبرترین و منظم ترین گردهمایی های سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه علوم مهندسی، علوم، علوم انسانی و عمران، معماری و شهرسازی آسیا در کشور تایلند و دانشگاه Kasem Bundit بانکوک بوده که به صورت دو کنفرانس مجزا 2 شهریور ماه 1402 با  شرکت فعالین این عرصه شامل دانشگاهيان، صاحب نظران، سياستگزاران و مديران، دانشجویان، سازمانهاي ذي ربط و علاقه مند، مهندسين مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان به صورت حضوری در دانشگاه Kasem Bundit بانکوک برگزار خواهد گردید. این کفرانس تحت تایید تمام دانشگاه ها، سفارتخانه ها و سازمان های وابسته جهان می باشد و همچنین تمام مقالات پذیرفته شده آن نیز علاوه بر چاپ در کتاب و مجموعه مقالات کنفرانس در سایت های معتبر تایلند، ایران و جهان نمایه می گردند.

‌ این رویداد مهم به صورت سالیانه و منظم و با بالاترین استاندارد های پژوهشی و علمی و مجوز های مربوطه و با همکاری، حمایت و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور تایلند، ایران و جهان برگزار گردیده و با توجه به اعتبار بالا و پشتوانه علمی خود همه ساله در مجامع، سایت های تخصصی مربوطه و نهاد های معتبر داخلی و خارجی نمایه گردیده و مقالات و دستاوردهای علمی آن ثبت گردیده است. با توجه به اعلام دبیرخانه کنفرانس ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارایه دستاوردهاي نوین پژوهشي واجرایی بين انديشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمينه محورهای کنفرانس مهمترین هدف برگزاری این کنفرانس با حضور اساتید برجسته بین المللی می باشد.

علاقه مندان فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق پورتال کنفرانس به آدرس www.8icrsie.com/fa ارسال نمایند.

مسابقه عکاسی، تورهای گردشی و تخصصی، کارگاه های آموزشی تخصصی و سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای همین کنفرانس برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنفرانس نیز فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود. برای کلیه شرکت کنندگان در کنفرانس گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین مقالات پذیرفته شده کنفرانس در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و در پایگاه های سیویلیکا، کنسرسیوم محتوای ملی، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی SID و سایر پایگاه های معتبر نمایه شده و کلیه مقالات برگزیده نیز بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی، ISI و ISCپشتیبان کنفرانس رایگان چاپ خواهند گردید.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنفرانس و حضور در نمایشگاه تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنفرانس به آدرس www.8icrsie.com/fa مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره 04133357731  تماس حاصل فرمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس