ارسال ۶۷۹ مقاله زبان فارسی به بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم‌پزشکی

ایران کنفرانس

ارسال ۶۷۹ مقاله زبان فارسی به بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم‌پزشکی

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی گفت: برخی از اساتید پیشکسوت که به نحوی بنیانگذار برگزاری همایش علوم‌پزشکی هستند،خواهان برگزاری همایش برای هر دو سال یکبار بودند. پس از بررسی پیشنهادات، به این نتیجه رسیدیم که جشنواره به صورت سالانه برگزار شود.

به گزارش ایسنا، دکتر آیین‌محمدی در نشست هم‌اندیشی بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم‌پزشکی که صبح چهارشنبه ۳ اسفندماه در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: در ارتباط با نحوه برگزاری همایش، اخذ هزینه و تصمیماتی گرفته شده است.

وی درباره روند و نحوه برگزاری همایش کشوری آموزش علوم‌پزشکی و جشنواره مطهری توضیح داد: برخی از اساتید پیشکسوت که به نحوی بنیانگذار برگزاری همایش کشوری آموزش علوم‌پزشکی هستند، خواهان برگزاری هر ۲ سال یکبار همایش بودند. در ارتباط با برگزاری همایش و جشنواره مطهری، نظرسنجی کردیم و با دیدگاه‌های متفاوت روبرو شدیم.

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی ادامه داد: دانشگاه‌های تیپ یک با برگزاری هر ۲ سال یکبار همایش مخالف بودند و برخی خواهان برگزاری جشنواره به صورت سالانه و برگزاری هر ۲ سال یکبار همایش بودند. همچنین برخی خواهان برگزاری همایش به صورت سالانه و برگزاری هر ۲ سال یک‌بار جشنواره مطهری بودند. نظرات جمع‌بندی شد و در نهایت تصمیم گرفتیم که همایش به صورت سالانه برگزار شود.

دکتر محمدی درباره اخذ هزینه برای شرکت در همایش گفت: تصمیم بر این داشتیم که همایش را به صورت رایگان برگزار کنیم و شرکت در کارگاه‌ها و آموزش تداوم با پرداخت هزینه باشد.

وی درباره جایزه تدوام آموزشی توضیح داد: این جایزه میان جشنواره مطهری و همایش آموزش علوم‌پزشکی مشترک است. فرایند دانش‌پژوهی ِآموزش برای توسعه کمی و کیفی حوزه آموزش است. بررسی‌ها حاکی از آن است که هدف برخی فقط کسب جایزه است اما فرایند پژوهش باید پس از کسب جایزه نیز تداوم داشته باشد.

دکتر محمدی با بیان اینکه ۶۶ فرایند از سوی ۲۱ دانشگاه معرفی شدند که پژوهش‌های آنها ادامه داشته است، گفت: ۱۱ جشنواره را مورد بررسی قرار دادیم که ۶۶ نفر مدعی تداوم پژوهش در تداوم آموزش بودند که در این میان، تداوم ۳۳ نفر ثابت شد.

۶۷۹ مقاله به زبان فارسی برای همایش ارسال شده

دکتر محبوبه مافی‌نژاد،مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم‌پزشکی تهران؛ در نشست هم‌اندیشی بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم‌پزشکی خاطرنشان کرد: رویدادهای همایش در محورهای سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های آموزشی، صبحانه‌های کاری، سمپوزیوم‌ها، مناظره برگزار می‌شود.

وی درباره جزئیات کارگاه‌های آموزشی توضیح داد: ۷۴ فرم ثبت شده است که از این تعداد یک فرم برای "دوره محیا"، ۱۲ مورد برای کارگاه‌های فارسی، ۳ مورد برای کارگاه‌های انگلیسی و ۲ مورد برای کارگاه‌های دانشجویی ثبت شده است.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم‌پزشکی تهران درباره سمپوزیوم‌ها خاطرنشان کرد: ۶ سمپوزیوم به زبان فارسی، ۲ سمپوزیوم به زبان انگلیسی و ۱ سمپوزیوم دانشجویی داریم.

دکتر مافی‌نژاد درباره تعداد مقالات جشنواره گفت: ۶۷۹ مقاله به زبان فارسی برای بیست و چهارمین دوره همایش ارسال شده‌اند که براساس برنامه‌ریزی‌های اولیه،  ۱۰۰ سخنرانی کوتاه و ۱۰۰ پوستر ارائه می‌شوند. همچنین ۱۱ مقاله به زبان انگلیسی ارائه شده است که ۸ مقاله در قالب سخنرانی کوتاه ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ۶۷ داور به بررسی خلاصه مقلات ارسال شده، پرداختند و ۶۴ نفر نیز داوری ایده‌های نوآورانه را برعهده داشتند. ۱۰۷۱ نفر، تعداد کاربران داخلی ثبت‌نام شده برای شرکت در همایش هستند و ۱۷ نفر تعداد کاربران بین‌المللی  ثبت‌نام شده بین‌المللی را تشکیل می‌دهند.

دکتر فرشاد علامه، معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران در نشست هم‌اندیشی بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم‌پزشکی خاطرنشان کرد: جایزه تدوام آموزش، بسیار اهمیت دارد. جایزه "تداوم آموزش" می‌تواند به صورت دانشگاهی هم بررسی شود که این طرح‌ها می‌تواند مختص دانشگاه‌ها باشد یا اینکه برای همایش کشوری ارسال شود.

وی ادامه داد: تداوم، یک اصل برای طرح توسعه آموزش است. اگر تداوم صورت بگیرد، منجر به توسعه آموزش می‌شود.

به گزارش ایسنا، بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم‌پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید بهشتی از روز چهارشنبه ۱۳ تا روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس