۱۱۸ مقاله ارسالی به همایش بین‌المللی «سیره علوی» پذیرفته شد

ایران کنفرانس

۱۱۸ مقاله ارسالی به همایش بین‌المللی «سیره علوی» پذیرفته شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: ۲۳۰ مقاله از سراسر کشور و از هند و مالزی به دبیرخانه همایش بین‌المللی «سیره علوی» ارسال شده که از مجموع آنها ۱۱۸ مقاله براساس امتیازات داوران، پذیرفته شد.

سیامک بهاروند، امروز، ۱۳ بهمن‌ماه، در همایش بین‌المللی «سیره علوی» که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ابتکارات بنیاد غدیر و دانشگاه‌های استان در کنار راهنمایی‌های نماینده ولی‌فقیه در لرستان، برگزاری همایش «سیره علوی» است که در حد بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری یازدهمین دوره همایش سیره علوی، دانشگاه آزاد اسلامی لرستان عهده‌دار دوازدهمین دوره این همایش با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر شد، ادامه داد: استارت برگزاری همایش ملی سیره علوی از سال گذشته زده شد و از ابتدای بهار، به شکل عملیاتی دنبال شد.

بهاروند با اشاره به بیش از ۱۰ هزار بازدید از سایت همایش ملی سیره علوی، گفت: در مجموع ۵۳۰ نفر در این همایش ثبت‌نام که ۳۷۰ نفر با مدرک دکتری بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با یادآوری اینکه تعداد ۲۷ نفر از اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه داوری دوازدهمین دوره همایش سیره علوی را بر عهده داشتند، گفت: در این دوره همایش، علاوه بر ارسال مقالات از سراسر کشور، مقالاتی از کشورهای هند و مالزی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۳۰ مقاله به دبیرخانه ارسال و ۱۱۸ مقاله براساس امتیازات داوران پذیرفته شده است، خاطرنشان کرد: در حاشیه این همایش، نمایشگاهی از مقالات پذیرفته شده این مقاله برپا شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس