سومین کنفرانس بین المللی حقوق ساخت برگزار می شود

ایران کنفرانس

سومین کنفرانس بین المللی حقوق ساخت برگزار می شود

در راستای آشنایی با آخرین تحولات در حوزه حقوق ساخت و افزایش سطح آگاهی مهندسان از مسئولیت‌های قضایی خود سومین کنفرانس بین المللی حقوق ساخت پنجم و ششم بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کنفرانس حقوق ساخت در ایران با در نظر گرفتن ضرورت های مختلفی مانند توسعه مفهوم حقوق ساخت در کشور، افزایش سطح آگاهی مهندسان از مسئولیت‌های قضایی خود، آشنایی با آخرین تحولات در حوزه حقوق ساخت سعی دارد گامی مؤثر در توسعه مباحث حقوق ساخت در کشور داشته باشد. این کنفرانس فرصت مناسبی برای گردهمایی متخصصین در این حوزه را به نحوی مقتضی فراهم می‌کند.

به همت گروه مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اولین کنفرانس حقوق ساخت در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و تعداد ۴۸ مقاله در این کنفرانس منتشر گردید که مقالات این کنفرانس در پایگاه ISC و سیویلیکا نمایه شدند.

در پی برگزاری موفق اولین کنفرانس حقوق ساخت، دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دومین کنفرانس حقوق ساخت را با حضور متخصصین و صاحب‌نظران حوزه صنعت ساخت و ساز و حقوق در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار نمود. تعداد مقالات در این کنفرانس ۸۴ مقاله می‌باشد که در پایگاه ISC و سیویلیکا نمایه شدند.

با توجه به اینکه مبحث حقوق ساخت از مباحث نوپا در کشور بوده که علیرغم جدید بودن این مبحث، علاقه‌مندان بسیار زیادی در هر دو رشته مهندسی عمران و حقوق را به خود اختصاص داده است.

دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در راستای اهداف خود جهت توسعه مباحث نوین در رشته مهندسی عمران در نظر دارد تا با برگزاری کنفرانس حقوق ساخت پایگاهی به منظور رشد و توسعه این گرایش در محیط علمی و همچنین بازار کار کشور ایجاد کرده و سعی دارد که به جد متخصصین هر دو گرایش مهندسی عمران و حقوق را به منظور همفکری گرد هم آورد.

بدیهی است که حضور و حمایت از این دست وقایع علمی می تواند راهگشای توسعه روز افزون این دسته از مباحث در کشور شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس