برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه

ایران کنفرانس

برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه

رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه از برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل جلیلی ظهر دوشنبه طی نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور تشریح برنامه‌های هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: این همایش در روزهای ششم و هفتم اسفندماه در خصوص سه محور معماری، شهرساز و گردشگری برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری هفتمین همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری با کمک و همکاری مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه و ۳۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی کشور که رشته‌های مرتبط با سه محور اصلی همایش را دارند صورت می‌گیرد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: پیگیری و مقدمات برگزاری همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری از سال گذشته دنبال شده و در اردیبهشت ماه مجوز نهایی آن صادر شد.

جلیلی با تاکید بر اینکه از اوایل تابستان فراخوان شرکت در این همایش داده شد، خاطرنشان کرد: آخرین فرصت ارسال مقالات تا پایان بهمن ماه بوده و تاکنون نیز بیش از ۱۵۷ مقاله به این همایش ارسال شده است.

وی ادامه داد: به منظور شرکت در همایش ملی معماری، شهرسازی و گردشگری علاقه‌مندان با ارسال آثار خود به آدرس www.jconf.ir می‌توانند آثار خود را مورد داوری قرار داده که داوری‌ها در ظرف سه روز انجام خواهد شد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: پس از انجام داوری‌ها در نهایت ۱۵ مقاله برتر در سه حوزه معماری، گردشگری و شهرسازی انتخاب و در همایش ارائه خواهد شد.

جلیلی با تاکید بر اینکه شرکت در همایش به صورت ۲ صورت انجام می‌پذیرد، مطرح کرد: این همایش به صورت حضوری و غیر حضوری برای افرادی که امکان حضور فیزیکی همایش را ندارد برگزار خواهد بود.

وی در ادامه به زیرشاخه‌های محور معماری همایش اشاره کرد و افزود: این محورها شامل معماری پایدار، فناوری‌های نوین، روانشناسی محیط، مدیریت بحران در معماری، اقلیم در معماری، مطالعات میان رشته‌ای در معماری، معماری منظر، گردشگری و معماری، تاریخ معماری ایران و فلسفه معماری هستند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در تشریح زیر شاخه‌ها و محورهای مربوط به حوزه گردشگری پرداخت و ادامه داد: گردشگری سلامت، گردشگری و میراث جهانی، ژئوتوریسم، مدیریت بحران در گردشگری، اکوتوریسم، گردشگری خلاق، برندسازی در گردشگری، گردشگری رویدادمحور، آموزش و گردشگری و گردشگری الکترونیک از جمله این محورهای این حوزه است.

جلیلی در پایان محورهای حوزه شهرسازی را عنوان کرد و گفت: همچنین شهر پایدار، شهر خلاق، شهر هوشمند،، بازآفرینی شهری، تاب آوری شهری، حکمروایی شهری، برنامه ریزی مسکن پایدار، توسعه پایدار منطقه‌ای، شهرسازی مشارکتی و نظریه‌های شهرسازی از جمله محورهای این حوزه است.

وی تصریح کرد: هدف برگزاری همایش ملی معماری، شهر سازی و گردشگری برای استفاده از تمام ظرفیت‌های پیش آمده، تاکید بر انجام فعابیت‌ها و پژوهش‌های کاربردی است.

 

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس