دبیرخانه کنفرانس بین المللی فناوری های نوین گشایش یافت

ایران کنفرانس

دبیرخانه «کنفرانس بین المللی فناوری های نوین» گشایش یافت

دبیرخانه سومین کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در علوم و سامانه برگزاری همایش در شهرستان آمل افتتاح شد.

فرید صمصامی دبیر سومین کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این کنفرانس روز ۱۲ بهمن ماه امسال با حضور دانشمندان، فرهیختگان و نخبگان حوزه‌های فناوری‌های نوین در علوم در کشورهای مختلف دنیا در آمل برگزار خواهد شد.

صمصامی، به محورهای برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و افزود: پزشکی و سلامت، علوم زیستی و ژنتیک، انرژی‌های نو و تجدید پذیر، علوم دامپزشکی، علوم مهندسی، علوم پایه از محورهای اصلی این کنفرانس علمی در شهرستان آمل است.

وی اضافه کرد: فرآوری گیاهان دارویی، فناوری‌های نانو در علوم، چالش‌های محیط زیست، اقتصاد دانش بنیان و اشتغال، کشاورزی پایدار و امنیت غذایی سیستم‌های هوش مصنوعی و سایبری، شبکه‌های کامپیوتری و پردازش داده‌ها، علوم پایه (شیمی، ریاضیات، فیزیک، علوم دامپزشکی (علوم پایه، پاتوبیولوژی و بالینی و علوم مهندسی (برق، مکانیک، شیمی) از دیگر محورهای این همایش است.

صمصامی با اشاره به اینکه این کنفرانس به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد، برگزاری این کنفرانس بین المللی به بستر مناسبی برای تبادل اطلاعات علمی و پیشرفت‌های جدید و ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در حوزه‌های علوم پایه، مهندسی، دامپزشکی و دیگر محورهای مرتبط با کنفرانس فناوری‌های نوین در آمل منجر شود.

صمصامی ادامه داد: علاقمندان برای ارسال آثار تا یک هفته پیش از شروع برگزاری این کنفرانس فرصت دارند تا دستاوردها وآثار علمی خودشان را به دبیرخانه این کنفرانس در شهرستان آمل ارسال کنند.

وی برگزاری، چند کارگاه آموزشی و تخصصی را از برنامه‌های جنبی این همایش برشمرد و یادآور شد: با توجه به سابقه دو دوره برگزاری کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در علوم در شهرستان آمل، دانشمندان و نخبگان زیادی از کشورهای مختلف جهان در این رویداد حضور پیدا کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس