دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد علی اکبرزاده رئیس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی از برگزاری اختتامیه دومین دوره کنفرانس «پژوهش‌های نشر» خبر داد و گفت: این کنفرانس روز دوشنبه سیزدهم تیر ۱۴۰۱ در تالار استاد ایرج افشار کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.در این کنفرانس بیش از ۴۰ مقاله علمی در قالب سخنرانی‌ شفاهی و پوستر ارائه خواهد شد.

وی افزود: در این ‌رویداد علمی و فرهنگی ۱۷۶ تن از پژوهشگران، صاحب‌نظران و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ ثبت‌نام کرده‌اند که این ‌میان ۵۳ چکیده مقاله پذیرفته شدند. چکیده مقالات پذیرش‌شده در این کنفرانس در پایگاه‌های علمی معتبر نظیر ISC و SID نمایه‌ می‌شود. متن کامل تعدادی از مقالات برگزیده این کنفرانس نیز به زودی در قالب مجلات معتبر منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

علی اکبرزاده اضافه کرد: محور اصلی این کنفرانس، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه نشر اعم از فرصت‌ها و چالش‌های نشر دانشگاهی، اقتصاد و بازاریابی نشر، سیاست‌گذاری نشر، مخاطب‌شناسی، نیازسنجی و تولید محتوا، مالکیت فکری، حقوق معنوی و اخلاق حرفه‌ای در نشر، فناوری‌های نرم و سخت در چاپ و نشر، نشر الکترونیک و تولید محتوای دیجیتال، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، کتاب‌داری، علم اطلاعات و دانش‌شناسی است.

رئیس این کنفرانس ادامه داد: با توجه به جهت‌گیری‌های فرهنگی این کنفرانس طبق رویه دوره گذشته موضوعی فرهنگی با عنوان «ادبیات معاصر ایران؛ ابعاد فرهنگی» برای بخش ویژه در نظر گرفته شده است که این موضوع محورهای فرهنگ عامه و ادبیات فولکلور، نظریه و روش پژوهش در ادبیات معاصر، جریان‌شناسی شعر معاصر، جریان‌شناسی نثر معاصر، ادبیات پایداری و مقاومت، ابعاد فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان، نقد ادبی و روایت‌شناسی، ترجمه و ادبیات معاصر و ترویج زبان و ادب فارسی را در برمی‌گیرد. جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی علمی و یکی از پیشگامان نشر دانشگاهی اجرای این کنفرانس را از سال گذشته در دستور کار خود قرار داده و امیدواریم نتایج حاصل از این رویداد علمی و فرهنگی در تقویت بخش کتاب و نشر موثر واقع شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس