دانشگاه علم و صنعت ایران، اولین کنفرانس بین ‌المللی محیط ساخته شده در عصر دیجیتال را برگزار می‌کند

ایران کنفرانس

دانشگاه علم و صنعت ایران، اولین کنفرانس بین ‌المللی محیط ساخته شده در عصر دیجیتال را برگزار می‌کند

دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران، اولین کنفرانس بین‌المللی «محیط ساخته شده در عصر دیجیتال» را در آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.
هوش مصنوعی امروزه در جهان و زمینه‌های مختلف ان،یکی از مهم‌ترین و داغ‌ترین بحث‌های دنیا است و مبحث محیط ساخته شده نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو، با توجه به پیشرفت‌های دنیای امروزی در حوزه محیط ساخته شده و به ویژه هوش مصنوعی، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه در نظر دارد اولین کنفرانس بین‌المللی محیط ساخته شده در عصر دیجیتال را برگزار کند.
ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده محققان و متخصصان در حوزه‌های «شهرسازی و معماری» و «هوش مصنوعی در معماری، منظر و طراحی صنعتی»؛ ایجاد شرایط مناسب برای ارائه ایده‌های نوین و نوآورانه پژوهشگران مرتبط با محورهای کنفرانس؛ آشنایی با مفاهیم نظری و عملیاتی در حوزه‌های تخصصی و مرتبط با محورهای کنفرانس؛ تاکید بر جایگاه هوش مصنوعی در محیط‌های ساخته شده امروزی؛ تاکید بر بهره‌برداری چندعملکردی؛ بررسی رویکرد‌ها و فناوری‌های نو در جهت ارتقای کیفیت فضایی و بررسی کاربرد‌های هوش مصنوعی، کدنویسی، برنامه‌نویسی و نرم‌افزار‌ها در پروسه طراحی و ساخت و پژوهش‌های شهرسازی، معماری، منظر و طراحی صنعتی اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.
مبانی و اصول طراحی (شهرسازی، معماری، منظر، طراحی صنعتی)؛ معرفی و مبانی عناصر دیجیتال در محیط ساخته شده (شهرسازی، معماری، منظر، طراحی صنعتی)؛ بهره‌‌برداری از هوش مصنوعی در محیط ساخته ‌شده (شهرسازی، معماری، منظر، طراحی صنعتی) و آینده عصر دیجیتال در محیط‌ ساخته‌ شده (شهرسازی، معماری، منظر، طراحی صنعتی) محورهای این کنفرانس اعلام شده است.
دکتر مهدی خاک‌زند (عضو هیات علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه)، دبیر این کنفرانس است.
سخنرانی سخنرانان کلیدی و اساتید برجسته داخل و خارج از کشور و برپایی نمایشگاه تخصصی جانبی برای معرفی شرکت‌ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات، همچنین برگزاری نشست‌ علمی در انتهای کنفرانس با حضور اساتید برجسته و اعضای کمیته علمی کنفرانس از برنامه‌های پیش‌بینی شده در کنفرانس هستند. علاوه بر این، مسابقات دانشجویی (عکاسی و ایده‌های نوی مرتبط با محورهای کنفرانس)، برگزار و  با تدریس اساتید برجسته کشور، کارگاه‌ آموزشی تخصصی ارایه خواهد شد.
بدینوسیله از تمامی اساتید، مدیران و متخصصان صنعتی، محققان، دانشجویان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود نتایج دستاوردهای تحقیقاتی خود پیرامون موضوع همایش را در قالب مقاله به دبیرخانه همایش ارسال فرمایند.
لازم به ذکر است که این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) نمایه شده است. مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس، تا شهریور ۱۴۰۱ و موعد پایان داوری، مهرماه سال جاری می‌باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر همایش لطفا به سایت مربوطه به آدرس http://beda.iust.ac.irمراجعه فرمایید.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس