نهمین کنفرانس بین‌المللی رباتیک و مکاترونیک برگزار شد

ایران کنفرانس

نهمین کنفرانس بین‌المللی رباتیک و مکاترونیک برگزار شد

نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک با حضور اساتید خارجی و داخلی به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش  ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک با حضور اساتید برجسته بین المللی از کشورهای سوئیس، ژاپن، کانادا و فنلاند برگزار شد.

دکتر «سید علی اکبر موسویان» رییس نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک در مراسم افتتاحیه این کنفرانس گفت: امسال همه بخش های این کنفرانس به صورت مجازی برگزار می شود، متاسفانه در سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا این کنفرانس تنها در قالب یک سمپوزیوم یک روزه برگزار شد.

وی افزود: به نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک ۱۶۷ مقاله ارسال شد که پس از داوری های صورت گرفته از سوی کمیته علمی  کنفرانس ۹۳ مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شد.

رئیس نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار کتاب مقالات کنفرانس منتشر شد که این کتاب حاوی پوسترهای نویسندگان مقالات بوده است.

دکتر «مهناز شمشیرساز» رئیس پژوهشکده فناوری های نو دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در مراسم افتتاحیه این کنفرانس گفت: همواره وقوع شرایط بحرانی همچون شیوع بیماری ها و اپیدمی ها، فرصت‌هایی را برای دگرگونی و توسعه فناوری‌های جدید در جهان ایجاد می‌کند.

یکی از این فرصت ها، گسترش استفاده از ربات ها در بخش های سلامت، امداد رسانی و حمل و نقل طی دو سال اخیر است. این امر نشان داد که فناوری‌های رباتیک و مکاترونیک در شرایط های بحرانی همچون همه گیری بیماری ها و وقایع طبیعی مانند زلزله و ...از فناوری های کلیدی در خدمت بشر  به منظور ارتقای سلامت و ایمنی مردم  به شمار می آیند.

وی افزود: این کنفرانس فرصتی را فراهم می سازد تا روند تحول و سمت و سوی تحقیقات این فناوری ها در کشور و در دنیا شناسایی و مورد بحث قرار گیرد.

دکتر محمد زارعی نژاد دبیر نهمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک نیز عنوان کرد: امسال کنفرانس به صورت مجازی برگزار شده است و چهار کارگاه بین المللی و چهار سخنرانی کلیدی کنفرانس نیز به صورت مجازی برگزار می شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس