برگزاری کنفرانس سالانه انرژی پاک در کرمان

ایران کنفرانس

برگزاری کنفرانس سالانه انرژی پاک در کرمان

پژوهشکده انرژی طی فراخوانی از برگزاری هفتمین دوره کنفرانس سالانه انرژی پاک، درتاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ خرداد ۹۹ در محل مرکز همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان خبر داد.

دکتر "فرشید کی نیا" دبیر علمی هفتمین کنفرانس سالانه انرژی پاک و مدیر گروه مدیریت و بهینه‌سازی انرژی پژوهشکده انرژی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: طبق روال سالیان گذشته نهمین کنفرانس سالانه انرژی پاک به‌منظور گردآوری و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور و همچنین تبادل‌نظر پژوهشگران، متخصصان مراکز صنعتی و اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان درباره آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای پژوهشی و تجربیات علمی و صنعتی در حوزه‌های مربوط به انرژی پاک در تاریخ ۲۱ و ۲۲ خردادماه ۱۳۹۹ در مرکز همایش‌های دانشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر علمی کنفرانس بابیان اینکه امروزه با توجه به رشد صنعت و پیشرفت آن، روش‌های حفظ محیط‌ زیست و استفاده از منابع پاک انرژی امری ضروری به نظر می‌رسد افزود: محورهای این کنفرانس شامل «انرژی‌های تجدید پذیر»، «مدیریت و بهینه‌سازی انرژی»، «انرژی و محیط‌ زیست»، «ساختمان‌ها و انرژی پاک»، «سیستم‌های ذخیره‌ساز انرژی»، «اقتصاد انرژی»، «برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری»، «فن‌آوری‌های نوین در انرژی» و «خودروهای هیبریدی» است.

کی‌نیا با بیان اینکه دبیرخانه دائمی کنفرانس سالانه انرژی پاک از سال ۱۳۸۹ در پژوهشکده انرژی دایر شده است خاطر نشان کرد: تاکنون به‌طور پیوسته این کنفرانس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی های فعالان حوزه انرژی‌ با همراهی و حمایت نهادهای استانی و ملی و متخصصین داخلی و خارجی برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به آدرس acec-kgut.com مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس