برگزاری کنفرانس بین‌المللی مهندسی زیست پزشکی در آذر ماه سال جاری

ایران کنفرانس

برگزاری کنفرانس بین‌المللی مهندسی زیست پزشکی در آذر ماه سال جاری

کنفرانس بین‌المللی مهندسی زیست پزشکی ایران پس از برگزاری 22 دوره در سطح ملی، برای اولین بار به صورت بین‌المللی در آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر فرزاد توحیدخواه دبیرعلمی بیست و سومین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران، برگزاری این کنفرانس در سطح بین‌المللی را موجب حضور راحت‌تر و کم هزینه‌تر دانشجویان و استادان ایرانی در رویدادهای تخصصی برشمرد و گفت: اجرای این همایش‌ها موقعیت مناسبی برای تبادل نظر محققان و دانشجویان ایرانی و خارجی به شمار می‌آید و از آنجا که معمولا هسته اولیه فعالیت‌های تیمی تحقیقاتی در این گونه رویدادها شکل می‌گیرد می‌توان انتظار داشت بعد از برگزاری کنفرانس، همکاری‌های جدید بین‌المللی در حوزه مهندسی زیست پزشکی بنا شود.

وی، شمار مقالات ارسالی به دبیرخانه بیست و سومین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران را حدود 170 مقاله ذکر کرد و گفت: هیات داوران از میان آثار ارسالی، تعداد 105 مقاله را برگزید که دو سوم آنها به صورت شفاهی و یک سوم نیز به صورت پوستر در روزهای برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.
وی از برگزاری حداقل 10 کارگاه آموزشی متنوع در این کنفرانس خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها با حضور استادان مطرح در مباحث مختلفی همچون ترکیب الکتریکی مغز و علوم شناختی، بایومکانیک، مدیریت تجهیزات پزشکی، آشنایی با دستگاه های کم تهاجمی تشخیصی و جراحی تدارک یافته است که روز سوم آذر ماه شاهد برگزاری آنها خواهیم بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: افتتاحیه این کنفرانس، روز چهارم آذر ماه برگزار می‌شود و ارائه سخنرانی‌ها و مقالات برتر نیز طی روزهای چهارم و پنجم آذر ماه صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، مقالات این کنفرانس به دو زبان فارسی و انگلیسی مورد پذیرش قرار گرفته است و مقالات برگزیده در دو مجله معتبر ISC به چاپ خواهد رسید.
محورهای اصلی بیست و سومین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران شامل پردازش سیگنال های حیاتی، پردازش تصاویر پزشکی، مدلسازی سامانه‌های زیستی، اندازه‌گیری زیستی، مهندسی بالینی، انفورماتیک زیستی و پزشکی از راه دور، بیومکانیک سیالات زیستی، رباتیک، مهندسی قلبی و تنفسی، مهندسی عصب و توانبخشی، بیومکانیک ورزش، مهندسی بیومواد، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی، مهندسی سلولی و مولکولی، نانومواد، مهندسی سامانه های دارویی، مهندسی زیست شیمی و دیگر زمینه های مرتبط با مهندسی پزشکی خواهد بود.

این کنفرانس به همت دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با هدایت انجمن مهندسی پزشکی ایران برگزار خواهد شد.
 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس