هفدهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران برگزار می شود

ایران کنفرانس

هفدهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران برگزار می شود

هفدهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران، ٢١ تا ٢٣ اردیبهشت ماه 95 به همت انجمن ژئوفیزیک ایران و با همکاری دانشگاه­ها و مؤسسات آموزش عالی و مراکز علمی و فنی، دستگاه­‌های اجرایی، شرکت­‌ها و بخش خصوصی مرتبط در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، ژئوفیزیک‏ به‏ مفهوم‏ عام‏ شامل‏ فیزیک‏ زمین‏، جو و اقیانوس‌هاست‏. علم ژئوفیزیک، بررسی پارامترهای مختلف فیزیکی کره زمین است. امروزه این علم با بهره‌گیری از دیگر علوم پایه و سایر فناوری‌های پیرامونی به مجموعه‌ای از دانش و فن با کاربردهای فراوان و شاخه‌های متعدد بین رشته‌یی تقسیم شده است.

رسالت واقعی علم ژئوفیزیک و فعالان این عرصه تلاش برای درک و دستیابی به سرشت (ماهیت) فرآیندهای فیزیکی مربوط به کره زمین و منظومه شمسی است. شناخت پدیده‌های مرتبط با تحول زمین، جو و اقیانوس‌ها برای تامین نیازهای انسان ضروری است. نیاز روزافزون به سرچشمه‌های نوین انرژی، اکتشاف کانی‌ها و آبهای زیرزمینی، پیش‌بینی رویدادهای طبیعی مانند زمین‌لرزه، آتشفشان، سیل، خشکسالی و ...، چگونگی کنترل و کاهش اثرات ویرانگر این پدیده‌ها، نمونه‌هایی از حیطه فعالیت و قلمرو دانش و فنون مربوط به ژئوفیزیک است.

اهمیت و نقش دانش و تکنولوژیهای ژئوفیزیکی در بهبود زندگی، نیازمند گسترش روشهای اکتشافی و بهره‌برداری از منابع سرشار سخت کره، آموزش نیروی انسانی مورد نیاز و انجام پژوهشهای گسترده و هماهنگی بین بخش و فرا بخشی موسسات، مراکز علمی و سازمانهای اداری و اجرائی کشور می‌باشد.

انجمن ژئوفیزیک ایران در راستای توسعه و تبادل نظر علمی و فنی و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی مربوط به فیزیک زمین و فضا، در نظر دارد هفدهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران را از ٢١ تا ٢٣ اردیبهشت ماه برگزار کند.

مهلت ارسال مقالات به کنفرانس تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه کنفرانس به شماره تلفن‌های ٨٨٦٣٠٥٤٦ و ٨٢٠٩٨٣٠٦ تماس گرفته یا به وب سایت کنفرانس به نشانی www.igconference.ir مراجعه کنند.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 18 بهمن 1394 ، 15:42)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس