چهارمین کنفرانس بین‌المللی"کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون" برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

چهارمین کنفرانس بین‌المللی"کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون" برگزار می‌شود

چهارمین کنفرانس بین‌المللی "کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون" هفتم و هشتم بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، چهارمین کنفرانس بین المللی "کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون" با هدف پیشبرد مرزهای دانش، ایجاد فضای مناسب جهت گردهمایی دانشمندان، محققان، کارآفرینان، کارشناسان صنعتی و دانشجویان و به منظور ارائه فعالیت‎های تحقیقاتی و آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و تبادل نظر علمی و فنی با همکاری انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق با حضور سخنرانان کلیدی خارجی و داخلی همراه با برگزاری چند کارگاه آموزشی و نمایشگاه جانبی روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

در فراخوان عمومی این کنفرانس بیش از 300 عنوان مقاله از دانشگاه‌های مختلف و معتبر دولتی و غیردولتی به دبیرخانه کنفرانس رسیده که در مقایسه با دوره‌های گذشته و سال‌های قبل این کنفرانس، بی‌نظیر و فوق العاده است.

همچنین در ارزیابی‌های صورت گرفته مقاله‌های رسیده به دبیرخانه از نظر کمی و کیفی برتر از سال‌های گذشته بوده و این نشان دهنده سطح بالای این کنفرانس است.

بررسی پروپوزال‌های دانشجویان رشته کنترل و بحث و تبادل نظر در خصوص نقاط ضعف و قوت آنها و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست‌های تخصصی با مدیران صنایع مختلف به منظور ایجاد ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت از دیگر بخش‌ها و اهداف این کنفرانس است.

شایان ذکر است، با توجه به حضور دانشمندان و پژوهشگران برتر کشور و دنیا در این کنفرانس، از اهمیت بسیار بالایی برای جامعه علمی کشور و منطقه خاورمیانه برخوردار است.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 8 بهمن 1394 ، 16:52)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس