سمینار پزشک پژوهشگر برپا می‌شود

ایران کنفرانس

سمینار پزشک پژوهشگر برپا می‌شود

سمینار معرفی برنامه پزشک پژوهشگر با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دکتر ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و اساتید و پژوهشگران برجسته، 15 آذرماه در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، برنامه پزشک پژوهشگر با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت آموزشی وزارت بهداشت در سال 93 تدوین شد و در شورای برنامه‌ریزی وزارت بهداشت به تصویب رسید.

هدف این برنامه آموزش نسل جدیدی از متخصصان دانشگاهی است و به منظور حمایت از پزشکان نخبه و جوان تدوین شده و در راستای تامین نیروی انسانی متخصص برای تقویت حوزه آموزش و پژوهش در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.

بر اساس این گزارش، همایش مذکور با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته کشور برگزار می‌شود و شرکت علاقه‌مندان در این سمینار آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه پزشک پژوهشگر به پایگاه اطلاع رسانی پزشک پژوهشگر به نشانی اینترنتی RCD.research.ac.ir مراجعه کنند.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 10 آذر 1394 ، 16:16)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس