ششمین کنگره دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی در تهران آغاز به کار کرد

ایران کنفرانس

ششمین کنگره دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی در تهران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، رییس ششمین کنگره بین المللی تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی گفت: این رویداد علمی با هدف ارایه تازه های پزشکی در حوزه های مولکولی، سلولی و بالینی و بررسی چالش های موجود با حضور دانشمندان و اندیشمندان این حوزه برگزار می شود.
علیرضا رنجبر، تعداد پنل های آموزشی این کنگره را 14 مورد اعلام کرد و افزود: حدود 70 سخنرانی به مدت چهار روز در این رویداد علمی ارایه می شود.
وی، تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه این کنگره را 150 مقاله اعلام کرد و گفت: از این تعداد 50 مقاله برتر انتخاب و در قالب پوستر در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
رنجبر به حضور حدود 30 نفر از دانشمندان برتر ایرانی مقیم خارج از کشور در این کنگره اشاره کرد و گفت: دانشمندان برجسته ایرانی مقیم خارج در این مجموعه گردهم می آیند تا ضمن ارائه آخرین دستاوردهای علمی در این حوزه به بیان تجربیان و اندوخته های خود بپردازند.
رییس ششمین کنگره تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی گفت: صرف اینکه دانشمندان خارجی در این کنگره حضور داشته باشند، اولویت ما نبوده و تمام تلاش ما بهره گیری از توان دانشمندان برجسته ایرانی مقیم خارج از کشور است.
وی تاکید کرد:
وی به برگزاری جشنواره تقدیر از برگزیدگان علمی در روز جمعه (29 آبان ماه) خبر داد و گفت: جایزه ای در هفت عنوان به برگزیدگان علمی اعطا خواهد شد.
رنجبر افزود: دانشمند جوان، مسوولیت اجتماعی پزشک، استاد برجسته، مخترعان و نوآوران در دانش پزشکی از جمله مواردی است که برگزیدگان آن در قالب این جشنواره مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند.
ششمین کنگره بین المللی تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی از 26 تا 29 آبان ماه به مدت چهار روز در تالار امام بیمارستان امام خمینی تهران برگزار می شود.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 26 آبان 1394 ، 18:31)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس