بیست و دومین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی آذرماه برگزار می شود

ایران کنفرانس

بیست و دومین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی آذرماه برگزار می شود

به گزارش ایرنا از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی، بیست و دومین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران با هدف گسترش مرزهای دانش و تبادل نظر علمی و کاربردی در زمینه های مختلف مهندسی زیست پزشکی و در راستای تقویت ارتباط بین محققان، دانشجویان و صنعتگران کشور به همت انجمن مهندسی پزشکی و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران تدارک یافته است.
دبیر بیست و دومین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی از این رویداد به عنوان یکی از بزرگترین و مطرح ترین گردهمایی های متخصصان مهندسی پزشکی کشور یاد کرد و از اجرای سخنرانی کلیدی و نشست های علمی و تخصصی پیرامون آخرین دستاوردهای محققان ایرانی در زمینه های مختلف دانش و صنعت مهندسی پزشکی در این کنفرانس خبر داد.
دکتر وحیدرضا نفیسی اظهار داشت: همچنین درنظر است که با دعوت از ارگان های حمایت کننده از پژوهشهای کاربردی و تقاضامحور، برگزاری پانل هائی با حضور اساتید برجسته و صنعت گران موفق و فن بازار به جنبه های کاربردی کنفرانس غنای بیشتری بخشیده شود.
وی به ارسال 238 مقاله به دبیرخانه بیست و دومین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران اشاره کرد و گفت: با نظر هیات داوران، تعداد 97 مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شده و 67 مقاله در قالب پوستر ارائه خواهد شد.
نخستین روز از برگزاری بیست و دومین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران (4 آذرماه) به برگزاری 15 کارگاه آموزشی اختصاص یافته است.
آشنایی با بانوان موفق در عرصه های علمی و فناوری و انتخاب پایان نامه های دانشجویی و طرح های پژوهشی برتر از دیگر برنامه های این کنفرانس سه روزه خواهد بود.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 26 آبان 1394 ، 18:32)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس