آغاز به کار ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش با پیام وزیر علوم

ایران کنفرانس

آغاز به کار ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش با پیام وزیر علوم

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، در بخشی از پیام 'محمد فرهادی' آمده است که 'امیدواریم این کنگره آثار و برکات ارزشمندی درصنعت رنگ کشور پدید آورد و نتایج حاصل از آن در چرخه صنعت کشور مفید واقع شود.
فرهادی در این پیام همچنین ابراز امیدواری کرد که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چارچوب منویات مقام معظم رهبری، برنامه های دولت تدبیر و امید و سند چشم انداز بیست ساله کشور، به هدف آرمانی مندرج در اسناد توسعه فرابخشی که همان رسیدن به برترین نظام نوآوری و فناوری در منطقه است، دست یابد.
در بخش دیگری از پیام تصریح شده است: در راستای رسیدن به این هدف، لازم است رقابت پذیری در بهبود کارکردها و نهادهای نظام ملی فناوری، افزایش نرخ نوآوری و قابلیت فعالیت شبکه ای و نظام مند کردن آن همراه با افزایش توانمندی و قابلیت های پژوهش و فناوری و توسعه صنایع نوین، توسعه اقتصاد مبتنی بر دانایی با افزایش سهم تحقیق و توسعه توسط بخش های غیردولتی به منظور افزایش سهم دانش در تولید و خدمات، افزایش یابد.
اهمیت تولید دانش و ایجاد ارزش افزوده از صنایع دانش محور به وسیله افزایش سرمایه انسانی کارآمد، تربیت نخبگان، انجام پژوهش های بنیادی و کاربردی در عرصه های مختلف فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، ایجاد، تقویت و گسترش شبکه های پژوهش و فناوری اثربخش به منظور توانمندسازی موثر در هم افزایی توان واحدهای پژوهش و فناوری، از دیگر محورهای پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جهت رسیدن به اهداف مورد نظر است.
دبیر ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش نیز پس از قرائت پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از عملکرد دبیرخانه برای کنگره بیان کرد.
'محمد مهدویان احدی' گفت: 466 مقاله به کنفرانس ارائه شده که 324 مقاله پذیرش شده است و از این تعداد 10 درصد یعنی 32 مقاله برای بخش ارائه شفاهی و مابقی به صورت پوستر پذیرش شده اند.
مهدویان احدی اظهار کرد: در پایان این کنگره دو روزه به بیست پوستر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
وی یادآور شد: در طول برگزاری این کنگره شش کارگاه آموزشی با موضوعات سنتز رزین ها، پوشش های محافظ، بازیافت سلول های خورشیدی و سلول های الکترو شیمیایی برگزار می شود که دو مورد از این کارگاه ها با حضور اساتید خارجی به صورت انگلیسی برگزار می شود.
وی یادآور شد : در این کنگره 17 مقاله از کشورهای چین، ایتالیا، آمریکا، استرالیا و انگلیس ارائه شده است.
مهدویان احدی افزود: ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش از امروز به مدت دو روز با همت موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش برگزار می شود و در روز سوم این کنگره کارگاه های آموزشی در مرکز موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش برگزار می شود.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 20 آبان 1394 ، 08:35)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس