همایش اکوسیستم کارآفرینی پایدار استان مرکزی در اراک برگزار شد

ایران کنفرانس

همایش اکوسیستم کارآفرینی پایدار استان مرکزی در اراک برگزار شد

دبیر همایش اکوسیستم کارآفرینی پایدار استان مرکزی در حاشیه این آیین به ایرنا گفت: شناسایی ایده های کارآفرینی با قابلیت تجاری سازی، تسهیل حرکت ایده ها برتر به سمت محصول دانش بنیان، جلب حمایت سرمایه گذاران، تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت از مهمترین اهداف برگزاری این سمینار است.
امین آفتاب طلب افزود: برگزاری این برنامه ها نقش مهمی در ارتباط هرچه بیشتر صنعت با دانشگاه، شناسایی و معرفی نیروهای متخصص به دستگاه ها و ورود دانش آموختگان دانشگاه به بازار کار دارد.
وی ادامه داد: تیم کار آفرینی استان مرکزی با برگزاری برنامه ها و سمینارها در نظر دارد با شناسایی ایده ها و کارآفرینان برتر در حوزه های مختلف علمی، صنعتی و معرفی آن ها به صنایع جایگاه و اثرگذاری استان و شهرستان اراک را در کشور و منطقه افزایش دهد.
دبیر همایش اکوسیستم کارآفرینی پایدار استان مرکزی با یادآوری برگزاری مسابقه استارت آپ ویکند در اراک گفت: این مسابقه به مدت 54 ساعت از 25 تا 27 آذر ماه در دانشگاه صنعتی این شهرستان برگزار می شود و در مراحل آن ایده های برتر که توجیه اقتصادی دارند برای سرمایه گذاری به واحدهای تولیدی معرفی و یا توسط سرمایه گذاران خریداری می شود.
استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی - تجربی در سراسر دنیا است که در سه روز متوالی شرکت کنندگان گرد هم آمده و ایده هایی که توسط جمعی از دانشجویان ارائه شده است در یک آخر هفته مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و میزان سود آوری و طرح توجیهی آن را بررسی می کنند.
آفتاب طلب ادامه داد: این مسابقه با هدف شناسایی و انتخاب ایده های برتر، تشویق قشر جوان برای ورود به عرصه کار، توسعه کار آفرینی مبتنی بر فناوری و استفاده بهینه از تجربیات و دانش کارشناسان برگزار می شود.
وی گفت: ایده تجاری افراد در این مسابقه توسط داور مورد بررسی قرار گرفته و در پایان سه ایده برتر انتخاب و تجلیل می شود.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 12 آبان 1394 ، 08:10)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس