فراخوان همایش کشوری «دوران دانشجویی چالش‌ها و راهکارها» اعلام شد

ایران کنفرانس

فراخوان همایش کشوری «دوران دانشجویی چالش‌ها و راهکارها» اعلام شد

فراخوان همایش کشوری «دوران دانشجویی، چالش‌ها و راهکارها» که قرار است توسط دانشگاه فرهنگیان کرمان در آذرماه 94 برگزار شود، اعلام شد.

"زهیرمصطفی بلوردی" دبیر علمی همایش کشوری«دوران دانشجویی، چالش‌ها و راهکارها» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، اظهار کرد: این همایش 23 آذرماه در پردیس خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان و با حمایت و تعامل حامیان همایش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقالات در دو سطح دو سطح دانشجویی و آزاد پذیرفته می‌شود افزود: تمامی پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را متناسب با محورهای همایش به دبیرخانه آن به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال کنند.

بلوردی با بیان اینکه مقالات برگزیده همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام( ISC)نمایه خواهند شد بیان کرد: مقالات برگزیده همچنین در فصلنامه پژوهشگران فرهنگ نیز به چاپ خواهند رسید.

وی مهلت ارسال اصل مقالات را تا دهم آذر 94 اعلام و تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://pknt.cfu.ac.ir/یا شماره تلفن 33311040 از محورهای همایش، روند برگزاری و نحوه ارسال مقالات آگاه شوند.

بلوردی سپس اظهار کرد: همایش در سه بخش شرکت در همایش، شرکت در کارگاه‌های آموزشی و ارائه مقاله برگزار و برای هر کدام از این بخش‌ها نیز گواهی‌های مجزایی صادر خواهد شد.

دبیر علمی همایش کشوری"دوران دانشجویی، چالش‌ها و راهکارها" افزود: علاقمندانی که مقاله‌ای ارسال نکرده باشند نیز می‌توانند با شرکت در همایش گواهی معتبر دریافت کنند.

بلوردی به محورهای این همایش اشاره و بیان کرد: نقش مدیریت محیط های خوابگاهی در پیشگیری و کاهش تقاضای مواد مخدر، سبک زندگی سالم دانشجویی به دور از مواد مخدر و روان گردان‌ها، نقش توانمندسازی فرهنگی و اجتماعی دانشجویان در کاهش تقاضای اعتیاد، جایگاه دوستان، همسالان و خانواده در گرایش به اعتیاد دانشجو، دانشجو و الگوی همسرگزینی، دانشجو و بهداشت فردی، روانی و محیطی، دانشجو و تعارضات فرهنگی، دانشجو و پرخاشگری سیاسی، دانشجو و وندالیسم، دانشجو و روابط اجتماعی نامتعارف، دانشجو و فضای مجازی، دانشجو و دین‌باوری، دانشجو و اعتماد در فضای خوابگاهی، دانشجو معلم و آسیب‌شناسی شیوه‌های ورود به دانشگاه و دانشجو معلم و احساس تعلق شغلی از محورهای این همایش می‌باشند.

وی ادامه داد: همچنین مواردی مانند دانشجو و پژوهش، دانشجو و رابطه با استاد، دانشجو و قانون مداری، دانشجو و مسوولیت پذیری، دانشجو و اوقات فراغت و کاربردی نمودن منشور راهبردی حراست در دانشگاه؛ چگونگی و راهکارها، از دیگر محورهای همایش فوق محسوب می‌شوند.

بلوردی افزود: پاسداری و رعایت حقوق شرعی، قانونی و اخلاقی دانشجویان، اساتید، کارکنان و پاسخگو بودن در برابر انتظارات و مطالبات قانونی، حفظ استقلال حراست و قانون‌مداری در پیگیری اهداف و مامویت‌ها، صیانت اعتقادی، اخلاقی، فرهنگی و هویتی از مسوولین، منافع ملی و اطلاعات حیاتی نظام و تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان اعتدال‌گرایی مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی، تفکرات حضرت امام(ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و رویکرد پیشگیرانه و پرهیز از روزمرگی و حادثه‌محوری و مدیریت گسست‌ها و بحران‌ها و بهره‌گیری از فرصت‌های موجود از دیگر محورهای همایش کشوری«دوران دانشجویی، چالش‌ها و راهکارها» می‌باشند.

دبیر علمی همایش کشوری«دوران دانشجویی، چالش‌ها و راهکارها» به علاوه تعامل‌گرایی هوشمندانه از سطوح مدیریتی تا بدنه کارشناسی در دانشگاه فرهنگیان، تقدم رویکزد ایجابی بر رویکرد سلبی با تقویت نگاه پیشگیرانه جهت جلوگیری از بروز نابسامانی و نارضایتی‌های احتمالی، تاکید بر شناسایی و بهره‌گیری از فرصت‌های فرهنگی، اجتماعی و توجه به تهدیدات و آسیب‌ها و تبدیل آن‌ها به فرصت، پرهیز از امنیتی کردن پدیده‌های اجتماعی و اهتمام در جهت ایجاد امنیت فرهنگی، به روز بودن و رویکرد دقیق و هوشمندانه نسبت به پدیده‌های نوین اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان و ضرورت به روز بودن اطلاعات، ابزارها و روش‌ها و ارتقاء سطح دانش و تخصص در عملکرد حراست را از محورهای این همایش ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه همایش پردیس خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان واقع در ابتدای خیابان سرباز می‌باشد.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 19 مهر 1394 ، 08:32)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس