دانشگاه سمنان میزبان سومین همایش ملی گچ خواهد بود

ایران کنفرانس

دانشگاه سمنان میزبان سومین همایش ملی گچ خواهد بود

سمنان - دبیر اجرایی سومین همایش ملی گچ از برگزاری سومین همایش دو روزه ملی گچ از ۱۵ مهر ماه جاری با حضور اهالی علم، تولید کنندگان گچ و مسئولان استانی و کشوری در دانشگاه سمنان خبر داد.

ابراهیم نجفی کانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه دانشگاه سمنان میزبان سومین همایش ملی گچ خواهد بود، تصریح کرد: در مجموع ۳۹ عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری ۳۳ عنوان مقاله پذیرفته شد.

وی افزود: از این تعداد مقاله ۱۵ عنوان به صورت شفاهی و ۱۸ عوان مقاله هم به صورت پوستر در مدت دو روز برگزاری همایش ارائه می شود.

دبیر اجرایی سومین همایش ملی گچ اظهار داشت: از ۱۵ مقاله ای که به صورت شفاهی ارائه می شود سه سخنرانی کلیدی و تخصصی است.

نجفی به محورهای برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش در چهار محور اکتشاف و استخراج ذخایر گچ، بهینه سازی در صنایع فرآوری گچ، تنوع محصولات برپایه گچ و بازار محصولات گچی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس پژوهشگاه استاندارد ایران و مسئولان استانی از میهمانان این همایش در روز افتتاحیه هستند، تصریح کرد: حدود ۲۵۰ نفر در این همایش حضور دارند.

دبیر اجرایی سومین همایش ملی گچ برپایی نمایشگاه تخصصی گچ و صنایع وابسته، برگزاری سه کارگاه آموزشی، بازدید علمی از سه کارخانه تولید گچ صاحب تکنولوژی و قدردانی از ۱۵ پیشکسوت و برگزیده صنعت گچ کشور را از برنامه های جنبی این همایش عنوان کرد.

نجفی، برقراری ارتباط بین صنعت گچ کشور با مجامع علمی دانشگاهی، ارائه آخرین دستاوردهای علمی – پژوهشی و صنعتی در این خصوص، ارتقاء سطح دانش فنی روش های تولید، تنوع محصول و کیفیت و بهبود جایگاه صنعت گچ در توسعه پایدار کشور را از اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد.

وی افزود: تا کنون دو نشست تخصصی با موضوع گچ نیز به منظور برگزاری هر چه بهتر این همایش ملی با حضور اساتید و فعالان این عرصه از سراسر کشور در دانشگاه سمنان برگزار شده است.

این همایش به همت گروه پژوهشی گچ و دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان برگزار می شود.

۸۰ درصد گچ کشور در استان سمنان استخراج و تولید می شود و وجود حدود ۴۰ کارخانه تولید گچ، این استان را به قطب تولید این محصول معدنی تبدیل کرده است.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 16 مهر 1394 ، 10:18)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس