همایش برق و فناوری‌های نوین در اردبیل آغاز به کار کرد

ایران کنفرانس

همایش برق و فناوری‌های نوین در اردبیل آغاز به کار کرد

اردبیل - اولین همایش منطقه ای برق و فناوری‌های نوین به همت دانشکده فنی و حرفه ای سمای اردبیل در محل مرکز آموزشی فرهنگی سما آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین افتتاحیه این همایش معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما با بیان اینکه این همایش با هدف گردهمایی اساتید و دانشجویان تدارک دیده شده است، تصریح کرد: ایجاد انگیزه و ارائه دستاوردهای پژوهشی دیگر هدف کلیدی این همایش است.

محمد رحمن شکر گزار به ضرورت ارتباط گیری موثر صنعت با دانشگاه تاکید کرد و افزود: ارتباط موثر با مراکز آموزش عالی، صنایع و ادارات باید مورد توجه همایش هایی از این دست قرار گیرد.

وی هدایت علمی دانشگاه در راستای نیازهای صنعت را ازسیاست های مورد تاکید در مراکز آموزش عالی عنوان و اضافه کرد: در عین حال فراهم کردن ارتباط موثر با پژوهشگران می تواند در تحقق این آرمان موثر باشد.

در این مراسم دبیر اجرایی همایش نیز ایده برنامه ریزی این همایش را از اسفند ماه سال گذشته دانست و تاکید کرد: کارهای اجرایی این همایش از تیر ماه آغاز شده و در وهله اول برگزاری در سطح منطقه ای و در ادامه برگزاری در سطح کشوری در دستور کار است.

بابک غلامی نیا با بیان اینکه ۶۴ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال و از این تعداد ۵۰ مقاله پذیرش شده است، ادامه داد: از کل مقالات پذیرفته شد ۱۱ مقاله در قالب پوستر و ۳۹ مقاله برای ارائه شفاهی برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: از کل مقالات ارائه شده هیئت داوران قرار است در چهار محور شش مقاله برتر انتخاب شده و بنیاد نخبگان نیز دو مقاله برتر را معرفی خواهد کرد.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 27 شهریور 1394 ، 16:24)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس