برگزاری همایش ملی «دانشگاه کارآفرین در کشاورزی و منابع طبیعی»

ایران کنفرانس

برگزاری همایش ملی «دانشگاه کارآفرین در کشاورزی و منابع طبیعی»

همایش ملی «دانشگاه کارآفرین در کشاورزی و منابع طبیعی»، چالش ها و راهکارها با هدف توجه دادن به اهمیت کارآفرینی و توسعه کسب و کار در جامعه، دانشگاه و سازمان های اجرایی در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دبیر علمی این همایش گفت: این همایش به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار می‌شود و در قالب آن باید سندی در راستای تقویت روحیه کارآفرینی در جامعه تدوین شود که در آن صاحبنظران دانشگاهی، بخش اجرایی و خصوصی حضور داشته و بتوانند چالش ها و راهکارهای دانشگاه کارآفرین را مشخص کرده و براساس آن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه های کشور در صورت تصمیم گیری بتوانند به دانشگاه کارآفرین دست یابند.

نور محمد تربتی نژاد اظهارکرد: دانشگاه کارآفرین پس از دانشگاه آموزش محور(نسل اول)، پژوهش محور(نسل دوم)، نسل سوم محسوب می شود، در اینگونه دانشگاه ها تمامی ساختار و تشکیلات فعالیت ها باید در خدمت کارآفرینی و توسعه کسب و کار و یا حمایت از آن قرار گیرد.

به گفته وی، دانشگاه کارآفرین مبین سازمان انعطاف پذیری است که در جریان تعامل با محیط اقتصادی و اجتماعی پیرامون، خود را به طور مستمر با تغییرات سازگار می کند و از یک هسته راهبری قدرتمند، اعضای هیأت علمی با انگیزه، منابع مالی متنوع و فرهنگ کارآفرینانه یکپارچه برخوردار بوده و همواره در جستجوی منابع بیشتر برای پیشبرد امور تحقیق، تدریس، انتقال فناوری و تجاری سازی است.

تربتی نژاد با اشاره به تشکیل کمیته علمی هم اندیشی ملی دانشگاه کارآفرین در کشاورزی و منابع طبیعی، چالش ها و راهکارها، اعلام کرد: کمیته علمی متشکل از 20 نفر اعضای هیأت علمی و صاحبنظر در امر کارآفرینی است.

به گفته وی این کمیته از 6 کارگروه تخصصی 'تدوین، مدیریت و ساختار، آموزش، پژوهش، ترویج برون دانشگاهی و تلفیق' تشکیل شده که تا زمان برگزاری گردهمایی وظیفه تهیه پیش نویس سند اولیه دانشگاه کارآفرین را برعهده دارند.

وی ادامه داد: هر یک از کارگروه های تخصصی دارای مسئول، دبیر و اعضاء می باشند که به طور مستمر در حال فعالیت هستند.

دبیر علمی این همایش ملی یادآور شد: این گردهمایی در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول در سطح دانشگاه و در مهر سال جاری و مرحله دوم در سطح ملی و آبان 94 با حضور صاحبنظران دانشگاهی، اجرایی، قانونگذار، کارآفرینان برجسته و دانشجویان برگزار خواهد شد.

تربتی نژاد همچنین گفت: در این راستا ستادی در سطح گلستان تشکیل شده که استاندار به عنوان رییس و رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی و جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی این واحد آموزش عالی به عنوان دیگر مسئولان و اعضای آن فعالیت دارند.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 12 تیر 1394 ، 07:06)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس