برگزاری سیزدهمین همایش بیوشیمی فیزیک ایران در دانشگاه محقق اردبیلی

ایران کنفرانس

برگزاری سیزدهمین همایش بیوشیمی فیزیک ایران در دانشگاه محقق اردبیلی

سیزدهمین همایش بیوشیمی فیزیک ایران با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه اردبیل، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین همایش بیوشیمی فیزیک ایران با اشاره به مزایای دانشگاه و منطقه، گفت: استان اردبیل یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است که در آن میزان تلفات انسانی ناشی از جرائم مختلف در پایین‌ترین حد قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم استان اردبیل بسیار مهمان نواز هستند و حاصل‌خیزترین خاک ها در دشت مغان پتانسیل بالایی را برای رونق کشاورزی فراهم ساخته است، افزود: دراکثر ماه‌های سال هوا بسیار متعادل و بهشتی است و پاییز ما هم بیشتر به بهار شباهت دارد تا به پاییز.

صادقی تصریح کرد: از نظر فرهنگی، استان اردبیل تقویت کننده تشیع و احیاکننده دوباره ایران است که پیش از حکومت صفویان از هم پاشیده و به صورت ملوک الطوایفی اداره می شد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کار در این منطقه مایه افتخار همه ماست، خاطرنشان کرد: علی رغم محرومیت و نوبنیاد بودن این استان، خوشبختانه دانشگاه محقق اردبیلی گامهای اساسی در پیشرفت و توسعه را برداشته و از نظر رتبه علمی از دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم در 50 درصد نسبت به استان‌های دیگر در مرتبه بالاتری قرار گرفته و از بین 56 دانشگاه در رتبه 23 قرار دارد.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 7 خرداد 1394 ، 17:19)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس