برگزاری همایش بررسی ظرفیت‌ دانشگاه‌های استان قزوین در اجرای نقشه جامع

ایران کنفرانس

برگزاری همایش بررسی ظرفیت‌ دانشگاه‌های استان قزوین در اجرای نقشه جامع

همایش "بررسی ظرفیت و قابلیت‌های دانشگاه‌های استان قزوین" در اجرای نقشه جامع علمی کشور روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 9 و 10 اردیبهشت ماه در محل استانداری این استان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، در این همایش دو روزه که حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر منصور کبگانیان قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور و جمعی از دانشگاهیان استان قزوین به همراه مدیران صنایع مهم این استان در آن حضور دارند توانمندی و ظرفیت‌های این استان در اجرای نقشه جامع علمی کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بر پایه همین گزارش، شرکت کنندگان در این همایش علاوه بر حضور در جلسات سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی، از صنایع استان قزین هم بازدید خواهند کرد.

گفتنی است، در استان قزوین بیش از 120 هزار دانشجو در بیش از 50 واحد دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند که دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی «ره»، دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور مراکز عمده آموزش عالی استان قزوین را تشکیل می‌دهند.

بررسی نقش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در اجرای نقشه جامع علمی کشور پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در دیدار ایشان با اساتید دانشگاه‌ها، در دستور کار ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور قرار گرفته است.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 10 ارديبهشت 1394 ، 17:53)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس