سومین کنفراس ملی مصالح و سازه‌های نوین برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

سومین کنفراس ملی مصالح و سازه‌های نوین برگزار می‌شود

دبیرعلمی سومین کنفراس ملی مصالح و سازه‌های نوین از ارسال بالغ بر 200 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس خبر داد و گفت: تعداد یکصد و ده مقاله از این مقالات برای ارایه در این کنفرانس انتخاب شده است.

دکتر محسن گرامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سمنان، افزود: از این تعداد بیش از 25 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی نیز به صورت چاپ در مجموعه مقالات و همچنین به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: نیاز گسترده و روزافزون جامعه به مسکن، ضرورت استفاده از سیستم‌های ساختمانی و مصالح جدید به منظور ارتقاء کیفیت ساخت، افزایش عمر مفید ساختمان‌ها، سبک‌سازی و افزایش مقاومت در برابر زلزله را (در همه شاخه‌های مهندسی عمران) بیش از پیش مطرح ساخته است.

عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان تصریح کرد: از سوی دیگر افزایش تولید صنعتی ساختمان‌ها در مجموعه ساخت و ساز‌های کشور به منظور پاسخ به نیاز‌های کنونی و تامین ظرفیت برای نیاز‌های آینده یک ضرورت به شمار می‌رود لذا در این راستا ارتقاء سطح علمی و تخصصی جامعه مهندسی کشور و آشنایی با سیستم‌ها و مصالح جدید ساختمانی امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنفرانس با هدف ارتقاء آگاهی سازندگان و مجریان و همچنین مهندسان ناظر برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، استفاده از مصالح و تکنولوژی‌های نوین ساختمانی افزایش چشمگیری داشته است لذا بیش از گذشته نیازمند فرهنگ سازی در این خصوص هستیم.

گرامی همچنین به برخی از محورهای این کنفرانس اشاره کرد و گفت: صنعتی سازی، توسعه پایدار و محیط زیست، سیستم‌ها و روشهای نوین اجرایی، ارتباط بین رشته‌ها و فناوری‌های نوین، مصالح نوین و فناوری‌های نوین در حوزه ژئوتکنیک و حمل و نقل از جمله این محورها است.

دبیر علمی این کنفرانس با بیان اینکه در این همایش نتایج تحقیقات اندیشمندان حوزه فناوری عمران به بحث گذاشته می‌شود، تصریح کرد: مصالح و روش‌های اجرایی نوین در مهندسی عمران، ماشین آلات و مصالح جدید در مهندسی عمران، فناوری‌های نوین در سیستم‌های سازه‌ای، فناوری‌های نوین در دیوار‌های غیر باربر و در سقف‌ها از جمله مباحثی است که در این کنفرانس علمی به بحث گذاشته می شود.

وی با تأکید بر ضرورت بازنگری در روش‌های نوین اجرای ساختمان و برپایی مجامع علمی، تخصصی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: این اقدامات در درازمدت، موجب رسیدن به شرایط اجرایی مطلوب، بهینه سازی ساخت، افزایش تولید صنعتی ساختمان و نیز افزایش تولید مسکن در کشور می‌شود. همچنین از سوی دیگر چنین تحولاتی موجب گسترش سرمایه گذاری زیربنایی و اصولی در صنعت ساختمان می شود.

رییس پژوهشکده فناوری های نوین عمران دانشگاه سمنان با بیان اینکه این کنفرانس ملی به مدت دو روز و در روزهای 4 و 5 اسفند ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: دکتر رونق از دانشگاه کوئینزلند، پروفسور شکرچی زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی و همچنین پروفسور اظهری از دانشگاه صنعتی اصفهان از سخنرانان ویژه این همایش هستند.

وی برپایی نمایشگاه تخصصی و همچنین کارگاه‌های آموزشی را از جمله برنامه جنبی این کنفرانس ملی عنوان کرد و گفت: اولین دوره این کنفرانس در دانشگاه کرمان و دومین دوره آن نیز در دانشگاه اصفهان برگزار شده است.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 3 اسفند 1393 ، 17:40)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس