ارائه 370 مقاله در همایش ملی «تغذیه و سرطان»

ایران کنفرانس

ارائه 370 مقاله در همایش ملی «تغذیه و سرطان»

دبیر اجرایی همایش ملی تغذیه و سرطان در یزد از پذیرش 370 مقاله از بین مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش خبر داد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا منطقه یزد، دکتر آزاده نجارزاده با بیان این که همایش ملی «تغذیه و سرطان»، 28 بهمن ماه امسال در سالن جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار می‎‎شود، افزود: از بین 670 مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش، 370 مورد آن توسط هیات داوران پذیرفته شد که 60 مقاله به صورت سخنرانی و 310 مورد هم به صورت پوستر در همایش ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز تحقیقات تغذیه و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همچنین متذکر شد: مقالات پذیرفته شده در ویژه نامه "طلوع بهداشت" نیز منتشر می‌شوند.

نجارزاده نقش غذا و تغذیه در پیشگیری و درمان سرطان را از محورهای اصلی همایش یاد شده بیان کرد و افزود: فرهنگ‏‏‌سازی تغذیه و سرطان، نقش تولیدات کشاورزی، دامپروری و آبزی‏‏‌پروری در پیشگیری از سرطان، طب سنتی و سرطان، نقش رسانه‏‏‌ها، تبلیغات و سرطان، سبک زندگی و سرطان و همچنین تغذیه درمانی در سرطان، از دیگر محورهای این همایش است.

وی موازین اخلاقی در تولید، توزیع و نظارت بر غذا و سرطان، نقش صنایع در پیشگیری از سرطان و مواد مغذی و سرطان را نیز از دیگر محورهای همایش یاد شده عنوان کرد.

نجارزاده خاطرنشان کرد: برگزاری چهار کارگاه آموزشی و همایش مردمی توسط بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه‏‏‌های همایش مذکور است.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 18 بهمن 1393 ، 17:17)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس